Wii U za słabe na Terrarię? Gra otrzymała ostatnią aktualizację

Kojarzycie Terrarię? Ta interesująca produkcja zadebiutowała jako dwuwymiarowy klon popularnego wówczas Minecrafta, z czasem ewoluując w wyjątkową, oryginalną i równie popularną markę. Jakiś czas temu Terraria pojawiła się na Wii U – platformie, która teoretycznie powinna być idealnym domem dla tego typu produkcji. No właśnie, teoretycznie. Nie dość, że Tarraria zadebiutowała na niej z gigantycznym opóźnieniem, to wkrótce przestanie być wspierana. Powód? „Ograniczenia sprzętowe”.

Koniec z aktualizacjami Terrarii na Wii U. Zdaniem twórców, moc konsoli nie jest wystarczająco duża, by pozwolić na realizację planów dotyczących rozwoju marki. Konsolowa wersja gry będzie rozwijana tylko na PS4 i Xboksie One.

Brak komentarzy

  1. akurat w tym wypdku to najpewniej kwestia silnika – to, że coś nie jest graficznie powalające nie znaczy, że jest efektywnie napisane od strony kodu. Gierki jak Terraria oglądaliśmy już 10 lat temu, a jednak jakby 10 lat temu terraria miała takie wymagania jak dzisiaj, to odpalałaby się tylko na highendowych kompach. A teraz dodajmy do tego, że o ile SP4/xbone to tylko pecety w obudowach magnetowidów, zaś wiiU to kompletnie inna architektura sprzętu… cóż, w takim wypadku to wytłumaczenie nie jest takie z czapy, choć pewno marna sprzedaż również swoje dołożyła

  2. Tłumaczenie jak zawsze, bo lepiej napisać to niż bawić się w optymalizację silnika pod daną platformę. Gdzie te czasy, kiedy ludziom chciało się wyciągać 100% mocy sprzętu dla idei… Teraz lepiej poczekać na 10x bardziej wydajną platformę i wykorzystywać ją w 25%.

Dodaj komentarz