Bar Stella Abyss z kolejnymi szczegółami

W Pijanym Świecie ludzkie sprawy i do szklanki i do zabawy. Poznajcie patronów wędrowca oraz drinki, jakie zrobimy w grze.

Pod koniec lutego (29) w Japonii zadebiutuje Bar Stella Abyss — SRPG, który mocno mnie zainteresował. Stojący za nim Nippon Ichi Software wrzuciło do sieci nowe informacje, z których możemy się dowiedzieć o patronach, koktajlach, radach do przetrwania oraz małej ścieżce dźwiękowej.

Czym jest Bar Stella Abyss?

Bar Stella Abyss to strategiczna gra RPG typu roguelike, w której wzmacniasz swoją drużynę mocą konstelacji podczas eksploracji lochów w innym świecie, który zmienia się za każdym razem, gdy grasz. Oprócz eksploracji innego świata, historia rozwinie się, gdy będziesz dzielić się drinkami z osobliwymi klientami baru „Stella Abyss”.



Wanderer (głosu użycza Nanako Mori)
Wędrowiec, który stracił twarz i ramię.


Bohater, który przybywa do ukrytego baru Stella Abyss po podążaniu nocą za ulotką unoszącą się na wietrze po mieście. Aby odzyskać twarz i ramię utracone w Pijanym Świecie, musi przemieszczać się tam i z powrotem między barem a alternatywnym światem.

Patroni Stelli Abyss

Aby przedostać się przez ten Pijany Świat pełen potężnych potworów, będziesz potrzebować sojuszników, którzy będą walczyć u Twojego boku. Tutaj przedstawimy niektórych patronów Stella Abyss, którzy pojawiają się w Pijanym Świecie, gdzie podobno docierają tylko ci, którzy „stracili coś ważnego”, i dodają swojej siły Wędrowcowi.

Maia (głosu użycza Riho Sugiyama)
Czarująca kobieta skrywająca tajemnice.

„Sekrety to przyprawy, które czynią życie atrakcyjnym… czyż nie są niezbędne do prowadzenia szczęśliwego życia?”

Tajemnicza kobieta, która wszystko trzyma w tajemnicy, łącznie z pracą, miejscem zamieszkania i wiekiem. Ilekroć prowadzi rozmowę, sprawia wrażenie, jakby chciała dowiedzieć się wszystkiego o osobie, z którą rozmawia, jednocześnie umiejętnie unikając dyskusji na swój temat. Pomimo swojej tajemnicy i maskowania swoich prawdziwych uczuć, ma opiekuńczą stronę, która stara się pomóc zmartwionemu Wędrowcowi.

Kaji (głosu użycza Hiroshi Watanabe)
Inteligentny biznesmen o dojrzałym uroku.

– No cóż, wznieśmy toast… za spotkanie.

Elitarny biznesmen, który zawsze ma uśmiech na twarzy i zachowuje się jak gentleman. W naturalny sposób urzeka innych swoimi zaawansowanymi umiejętnościami komunikacyjnymi i dojrzałym urokiem. Jest przyjazny dla wszystkich, których spotyka i martwi się o Wędrowca, który jest wplątany w kłopoty.

Kilka (głosu użycza Mikoi Sasaki)
Tajemnicza piękność wędrująca po Pijanym Świecie.

Nie jestem przyzwyczajona do rozmów w takim miejscu.

Kobieta, która współpracuje z Tipsy przy eksploracji Pijanego Świata w określonym celu. Nawet w Stella Abyss jej przyciągająca wzrok uroda w tajemnicy przyciąga uwagę, ale nie jest osobą, która aktywnie współpracuje z innymi klientami. Ma spokojną osobowość i reaguje lakonicznie, gdy się do niej mówi. Nie jest fanką alkoholu.

Saotome (głos Takaki Otomari)
Pijany mężczyzna z ostrym językiem.

„Musisz być całkiem szczery, skoro zadałeś sobie trud kwestionowania moich kłamstw”.

Zwięzły, samozwańczy niezależny pisarz z problemem alkoholowym, który często odwiedza Pijany Świat. Ma tępe podejście i często jest sarkastyczny. Kiedy spotykają się po raz pierwszy, używa szorstkiego języka w stosunku do Wędrowca, ale jego sformułowania wskazują na wysoki poziom inteligencji i wnikliwości.

Tajemnicze zwłoki w ciemnościach w samym serc świata: ciemne chmury zbierają się nad barem

Podczas wspólnie spędzonego czasu patroni Stelli Abyss opowiedzą Wam wiele rzeczy. Rozmowy Wędrowca z nimi otworzą, a czasami zamkną ich serca, odsłaniając ciemność w nich samych i ich inne twarze.

I poważny incydent, który jakiś czas temu miał miejsce w Stella Abyss.
— Straszliwy incydent miał miejsce w Stella Abyss, które uważano za bezpieczne miejsce…?

W trakcie Twoich rozmów z klientami czai się niepokojący cień. Tajemniczy incydent, który miał miejsce w barze; powód, dla którego Wędrowiec został okradziony z ich ciała… Wszystko może zostać ujawnione w Pijanym Świecie.

Prawdziwe koktajle odtworzone w grze

Bar Stella Abyss oferuje prawdziwe koktajle, takie jak „gin z tonikiem” i „cassis orange”, które pomogą Ci w oczyszczeniu lochów. W miarę postępów w historii w drzewie koktajli odblokuje się więcej koktajli, w sumie około 300 koktajli. Tutaj przedstawimy mały wybór.

Śrubokręt: Zwiększenie różnicy poziomów

Ten klasyczny koktajl zwiększa ilość zadawanych obrażeń, gdy jesteś słabszy od wroga.

Mohito: Zwiększenie poziomu zadawania dolegliwości ze statusem zatrucia

Orzeźwiający koktajl na bazie świeżej limonki i mięty. Zadaje silniejszą truciznę niż normalnie, gdy zadajesz dolegliwość ze statusem zatrucia.

Picador: Statystyki w górę w ciągu jednej tury

Likier kawowy tłumi smak tequili, dzięki czemu jest to koktajl łatwy do wypicia. Znacząco zwiększa twoje statystyki tylko na jedną turę na początku bitwy.

Wskazówki, jak przetrwać w pijackim świecie

Tutaj przedstawimy kilka wskazówek, jak przetrwać w Pijanym Świecie, nieznanym lochu, w którym czają się niebezpieczni wrogowie. Będziesz mógł płynniej oczyszczać lochy, jeśli będziesz wiedział, jak wybrać odpowiednią „Stellę”, aby wzmocnić swoje umiejętności, a także, na co zwrócić uwagę podczas eksploracji.

Układaj Stellę, aby je wyrównać

Jeśli zdobędziesz tę samą Stellę, którą już ustawiłeś, możesz ułożyć ją na wierzchu istniejącej Stelli w tym samym gnieździe, aby ją wyrównać. Stellę można wzmacniać bez zmiany liczby dostępnych miejsc, więc za każdym razem, gdy zdobędziesz duplikat Stelli, dobrze jest połączyć je w stos i stworzyć potężniejszą Stellę.

— Zwiększając poziom Stelli, wzrosną zarówno jej statystyki, jak i ilość zużywanego przez nią PM. Bądź więc ostrożny, ponieważ umiejętność Stella nie zostanie aktywowana, jeśli brakuje ci wymaganego MP.

Zbieraj te same konstelacje, aby otrzymać bonusy

Każda Stella należy do jednej z 13 konstelacji zodiaku, takich jak Koziorożec i Panna. Przypisując wiele Stell z tej samej konstelacji do jednej postaci, postać ta otrzyma bonusy wzmacniające zwane „Gwiazdkami”.

— Zawartość Gwiazdy różni się w zależności od konstelacji, ale zawsze ma jakiś efekt i zwiększa możliwości postaci.

Obserwuj swoje zużycie energii

W Pijanym Świecie będziesz zużywać „Energię Marzeń” w zależności od swoich działań. Kiedy Twoja Energia Snów osiągnie zero, HP całej drużyny zacznie stopniowo spadać. Chociaż dobrym pomysłem jest zbadanie każdego zakamarka lochu, pamiętaj także o kontrolowaniu swojej energii.

— Energię snu można odzyskać poprzez przedmioty, a także w miejscach odpoczynku obok HP i MP.

Niesamowita syrena sygnalizuje przybycie groźnego wroga

Jeśli zbyt długo pozostaniesz na tym samym piętrze, włączy się niesamowita syrena ostrzegająca o zbliżającym się ataku „Buzzermana”. Siła Buzzermana wyróżnia go na tle innych wrogów, dlatego warto przed starciem szybko przedostać się na kolejne piętro.

— Przytłaczająca siła Buzzermana może cię wyeliminować, zanim zdążysz odpowiedzieć.

Dostosuj sprzęt, aby dopasować go do siebie

W zależności od rzadkości wyposażenia, do jego wzmocnienia można wykorzystać puste miejsca. W „Kuźni” znajdującej się w lochu możesz wykorzystać posiadane przedmioty jako materiały, aby dodać do swojego wyposażenia efekty, które poprawią jego wydajność.

— Dzięki wielokrotnemu wzmocnieniu w Kuźni możesz stworzyć wyposażenie z wieloma dodatkowymi efektami.

Chroń ważne przedmioty, umieszczając je w „skrzynce do przechowywania”

Jeśli podczas eksploracji zabraknie Ci energii, stracisz wszystkie posiadane przedmioty. Jednakże przedmioty przechowywane w „Skrzyni magazynowej” znajdującej się w lochach nie zostaną utracone i można je odzyskać ze skrzyni w Stella Abyss.

Zdobądź przewagę w bitwie dzięki atakom wyprzedzającym i łączącym

Atakując wroga na polu bitwy, możesz rozpocząć walkę od pierwszego ruchu, pomimo szybkości wroga. Jeśli jednak wróg zaatakuje cię od tyłu na polu bitwy, bitwa rozpocznie się od wroga, który będzie pierwszy.

Kiedy sojusznik atakuje wroga, a inny sojusznik jest ustawiony w taki sposób, że może dosięgnąć wroga atakiem, istnieje stała szansa, że uruchomi się atak łączący, prowadzący do kolejnego ataku. Ataki Połączeń nie zużywają tury, więc po aktywacji można ich użyć do szybszej eliminacji wrogów.

Skarby ukryte na polach pełnych wrogów

W Pijanym Świecie, który zmienia się za każdym razem, gdy odwiedzasz, możesz natknąć się na pola pełne wrogów zwane „Salą Duchów”. Pokonując rój wrogów atakujących jednocześnie, będziesz miał szansę zdobyć skrzynię ze skarbami. Jeśli myślisz, że sobie z tym poradzisz, spróbuj.
— Podczas walki z rojem wrogów pozycjonowanie jest ważniejsze niż kiedykolwiek.

Bonus za pierwszy wydruk: cyfrowa mini ścieżka dźwiękowa

Pierwsze egzemplarze fizycznego wydania Bar Stella Abyss zawierają kod do pobrania cyfrowej ścieżki dźwiękowej zawierającej osiem utworów muzycznych w tle z gry.

Lista utworów:

  1. BAR STELLA ABYSS” stworzone przez Kazuya Takasu
  2. Aqua World -battle ver.-” stworzone przez Yoh Ohyama (ZIZZ STUDIO)
  3. Walk in the Ashes -battle ver.-” stworzone przez Yoh Ohyama (ZIZZ STUDIO)
  4. rainshower18:00 -battle ver.-” stworzone przez xaki (ZIZZ STUDIO)
  5. dear Marionette” stworzone przezy xaki (ZIZZ STUDIO)
  6. Snowflake Fairy -field ver.-” stworzone przez Makoto Akamiya (ZIZZ STUDIO)
  7. Blowin’ in the Wind -battle ver.-” stworzone przez Yoh Ohyama (ZIZZ STUDIO)
  8. Traitor” stworzone przez Yoh Ohyama (ZIZZ STUDIO)

Dodaj komentarz