Fuga: Melodies of Steel 2 z nowymi szczegółami

Poznajcie bohaterów, szczegóły pierwszego rozdziału i mechaniki systemu walki w drugiej części Fuga: Melodies of Steel 2.

Fuga: Melodies of Steel 2 zostanie wydane 11 maja na Nintendo Switch, a na światło dzienne wydostaje się coraz więcej informacji. Pierwsza gra została bardzo cieple przyjęta, więc po drugiej możemy spodziewać się co najmniej tyle samo dobrego. Poniżej znajdziecie szczegóły historii, bohaterów oraz systemów bitewnych zawartych w Fuga: Melodies of Steel 2 od CyberConnect2.

Historia

Wojna została stoczona i wygrana. Życie toczyło się dalej. Po uratowaniu świata na pokładzie gigantycznego czołgu Taranis dzieci wracają do domu, aby przeżyć swoje życie w pokoju. Aż pewnego dnia… Połowa z nich zostaje uwięziona w Taranisie, gdy ten wpada w szał, pozostawiając po sobie zniszczenie i nowe konflikty. Dzieci wraz z nową przyjaciółką Vanillą wchodzą na pokład swojego niegdysiejszego wroga, Tarascusa i wyruszają w pościg, aby ocalić uwięzionych przyjaciół. Tragedia, która ich czeka, może poprowadzić ich na ścieżkę zemsty…

Rozdział 1
Minął rok od podpisania rozejmu kończącego wojnę pomiędzy Bermanem a Gasco. Dzieci, które nie były już uwikłane w krwawy konflikt, poszły własną drogą, by cieszyć się spokojnym życiem, o które walczyły. Pewnego dnia otrzymały jednak listy z armii Gasco z prośbą o zebranie się w faraonie — nowej stolicy. I to by było tyle na ten moment.

Fuga: Melodies of Steel 2

Bohaterowie

  • Malt Marzipan 13 lat
    Najstarszy z grupy dzieci z Petit Mona. Żmudny konflikt sprzed roku zapewnił mu trzeźwą dojrzałość. Z tego samego powodu znajduje się teraz w znużonej światem pułapce zblazowanego cynizmu.
  • Mei Marzipan 5 lat
    Młodsza siostra Malta. Mei nie może się doczekać, kiedy dorośnie i będzie pomagać wszystkim, tak jak Hanna, którą uważa za siostrę. Ceni swój kapelusz, który dostała od Malta.
  • Hanna Fondant 13 lat
    Przyjaciółka Malta z dzieciństwa. Pomaga w domu podczas nauki, aby zostać lekarzem w celu uratowania jak największej liczby istnień ludzkich. Zawsze jest gotowa do poświęceń dla dobra innych.
  • Kyle Bavarois 12 lat
    Po żmudnej bitwie z poprzedniego roku Kyle nauczył się, jak ważne jest bycie częścią zespołu – jest znacznie bardziej otwarty niż kiedyś. Nadal postrzega Malta jako swojego rywala.
  • Boron Brioche 11 lat
    Po przetrwaniu wielu zaciekłych bitew Boron nie jest już beksą, choć jego dobre i delikatne serce pozostaje nienaruszone. Teraz ma na celu ograniczenie nadmiernego pobłażania sobie w kulinarnych potrawach.
  • Socks Million 11 lat
    Socks wykorzystuje wiedzę inżynierską zdobytą podczas studiowania nad Taranich, aby doskonalić swoje wyjątkowe rzemiosło wynalazcy. Obecnie interesuje się technologią sterowców Bermana.
  • Vanilla Muscat 11 lat
    Najmłodsza córka prezydenta. Ze względu na swoje pochodzenie jest dobrze wykształcona, dobrze wychowana i zawsze mówi uprzejmie. Czasami może być nieco porywcza i uparta, co uważa za osobistą porażkę.
  • Chick Montblanc 7 lat
    Siostra bliźniaczka Hacka. Uważa Hannę za idealną kobietę i aspiruje do bycia życzliwą i wrażliwą na potrzeby innych, takich jak ona. Być może dlatego próbuje powstrzymać figle Hacka.
  • Hack Montblanc 7 lat
    Brat bliźniak Chicks. Żywiołowy i hałaśliwy chłopiec, który marzy o przygodach takich jak Sucre – bohater komiksów, które czyta. Odkładając na bok wzniosłe cele, nadal ucieka się do płatania innym dziecinnych figli.
  • Sheena Falafel 10 lat
    Pomimo pogardy, jaką kiedyś żywiła dla swoich mocy, Sheena teraz swobodnie włada magią i niestrudzenie pracuje nad opanowaniem wszelkiego rodzaju nowych zaklęć. Niegdyś cicha i powściągliwa, teraz wyraźnie wyraża swoją osobowość i opinie swoim znajomym.
  • Jin Macchiato 12 lat
    Doskonaląc swoje umiejętności w fabryce, którą odziedziczył po ojcu, Jin nauczył się majstrować przy maszynach zarówno z finezją, jak i pewnością siebie. Okazał także emocjonalną dojrzałość w zrozumieniu i zaakceptowaniu tych, których kiedyś nienawidził.
  • Wappa Charlott 9 lat
    Wappa wyruszyła w samotną podróż po odradzających się ziemiach Gasco, wyznając swoje ideały miłości i pokoju. Zawsze jest duszą towarzystwa – i na dodatek samozwańczym przywódcą partii.
  • Britz Strudel 10 lat
    W końcu wrócił do spokojnego życia z matką i siostrą, Britz przyjął niezachwianą i zdecydowaną postawę — choć zachowuje swoją łagodną naturę. Zamierza służyć jako mediator w celu naprawienia dyplomacji między Bermanem a Gasco.
  • Shayne Muscat 58 lat
    De facto szef polityczny Gasco. Pacyfista, którego głównym celem jest polityka wewnętrzna. Jego zmarła żona zginęła pół roku temu w tragicznym wypadku, w wyniku którego również doznał poważnych oparzeń.
  • Merlot 63 lata
    Naczelny generał i najwyższy dowódca armii Gasco. Choć na zewnątrz szorstki i zaciekły, jest współczującym człowiekiem ze słabością do dzieci. Jest bliskim przyjacielem prezydenta.
  • Cannelle Muscat 27 lat
    Porucznik armii Gasco i prawy oficer generała Merlota. Muscat jest najstarszą córką prezydenta, ale zdecydowała się bronić Gasco w sferze wojskowej i politycznej. Wiecznie martwi się o swoją siostrę Vanillę.
  • Tajemniczy chłopak ???
    Tajemnicza postać, która ma kluczowe znaczenie dla historii.

Systemy gry

Fuga: Melodies of Steel 2

Mechanika Bitewna
Dzieci umieszczone przy wieżyczce strzelniczej będą atakować za pomocą swojego własnego rodzaju broni. Zmień ich położenie i atakuj słabości wrogów, aby opóźnić ich akcje!

 

 

Fuga: Melodies of Steel 2

 

Formacja

Odpowiednie rozmieszczenie dzieci jest kluczem do udanej taktyki walki!

 

Fuga: Melodies of Steel 2

 

Umiejętności
Używaj różnorodnych umiejętności, aby zyskać przewagę w bitwach! W grze dodano nowe wysoce taktyczne i techniczne umiejętności! Mądrze rozmieść dzieci z różnymi umiejętnościami, aby wygrać!

 

 

Fuga: Melodies of Steel 2

 

Cudowne powroty z umiejętnościami przywódczymi!
Doświadczenie Malta pomogło mu rozkwitnąć jako przywódca, a teraz może porwać załogę swoimi umiejętnościami przywódczymi! Umiejętności przywódcze aktywują się losowo w bitwie i zapewniają potężne efekty regeneracji oraz różne wzmocnienia!

 


Fuga: Melodies of Steel 2

Judgement Chance porusza historię w oparciu o decyzje gracza!
Wartości oceny empatii i rezolucji mogą wzrosnąć wraz z działaniami Malta. Decyzje Malta wpływają na jego rozwój jako przywódcy, wyposażając go w różne Umiejętności Przywódcze. Dodatkowo specjalne epizody będą uruchamiane na podstawie wartości wskaźnika! Te wartości wpływają na los dzieci, zwłaszcza Malta.

Dodaj komentarz