[Update] Próg switchowej wersji Project Rap Rabbit znacznie obniżony

Już nie 5, a 1,5 miliona dolarów

[Update #2]

Na stronie kickstarterowej gry pojawił się nowy próg dla wersji gry na Switcha. Został on obniżony z horrendalnie wysokiej wartości 4,95 mln dolarów na znacznie bardziej realne do zebrania 1,5 miliona dolarów. Gracze potrafią czasem coś zdziałać, co nie?


[Update]

Jak donosi serwis Polygon, panowie Matsuura i Yano zdecydowali się usunąć wszystkie kickstarterowe cele, w tym także ten obiecujący wersję Project Rap Rabbit na Switcha po zebraniu 4,95 miliona dolarów. Decyzja została podjęta na podstawie opinii graczy – wielu z nich prosiło o znacznie niższy próg dla edycji na nową konsolę Nintendo. Jak wysoki on będzie – na razie nie wiadomo.


Masaya Matsuura oraz Keiichi Yano to jedni z najbardziej znanych twórców gier rytmicznych. Pierwszy z nich jest autorem liczącego sobie już dwie dekady PaRappy the Rappera z PS1, drugi ma na koncie takie tytuły jak Gitaroo Man z PS2 czy znane posiadaczom konsol Nintendo Osu! Tatakae! Ouendan! (nie wyszło poza Japonię) oraz Elite Beats Agents (to już wyszło).

Panowie zdecydowali się połączyć siły i zrobić kolejną grę muzyczną: inspirowane japońską mitologią Project Rap Rabbit (tytuł roboczy). Środki postanowili zebrać na Kickstarterze. Dystrybucją gry zajmie się PQube.

O ile do powstania wersji gry na pecety i PS4 wystarczy 1,1 miliona dolarów, o tyle edycja na Switcha została wyceniona na 4,95 miliona dolarów. To bardzo wysoka kwota: do tej przekroczyło ją na Kickstarterze tylko kilka głośnych projektów, takich jak Shenmue 3 czy Bloodstained: Ritual of the Night. Wcześniej w szacunkach znalazł się port na XONE, który powstanie, gdy panowie zbiorą 3,1 miliona dolarów.

Cóż, będzie ciężko o taką kwotę, ale kto wie – gracze są hojni i chętnie wspierają podobne projekty. Co, swoją drogą, i tak nie gwarantuje udanego tytułu (patrzę na ciebie, Mighty No. 9).

Dodaj komentarz