SEGA oficjalnie potwierdza, ze trwają prace nad Sonic & Sega All Stars Racing Transformed, która po raz kolejny trafi na konsolę przenośną Nintendo.
Największa zmianą wzgledem pierwowzoru będzie opcja transformacji umożliwiająca nam podczas wyścigu przekształcić pojazd w samochód, lódź lub samolot. Wydawca potwierdza, że w grze znajdziemy postacie powiązane z uniwersum Sonica (Sonic, Tails, Knucklesi Dr. Robotnik) oraz tych pochodzacych z innych serii wykreowanych przez Segę jak Golden Axe (Gilius Thunderhead) oraz Skies of Arcadia (Vyse).
Wspomnianymi wyżej bohaterami, a takze tymi co zostana ujawnieni w niedalekiej przyszlosci, bedziemy scigac sie w trybie kampanii na 16 nowych trasach.
Oprócz tego czekac ma na nas kilka róznych trybów rozgrywki wraz z mozliwoscia scigania sie online w maksymalnie osiem osób. Produkcja, za która odpowiada Sumo Digital, trafi do sprzedazy jesienią. Poniżej pierwszy teaser.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CDLJxlIw_D4[/youtube]
No to odpuszczę sobie Mario Kart. W wyścigi z postaciami Nintendo już się nagrałem, a bohaterów z Segi lubię tak samo.
Hm, skoro to gra na wszystkie konsole (bo również na xboxa 360 , ps3 i pc) to raczej sobie odpuszczę. Gra będzie pewnie mniej dopracowana skoro to tylko „konwersja” z większych konsol.
@Trigger
Mylisz się trochę mówiąc że gra w wersji 3DS będzie mniej dopracowana.Ależ owszem,porównywanie grafik wyłączamy bo PS3 to duża konsola wyposażona w specjalny poziom grafiki i takie tam rzeczy.Mam sonic and sega all star racing na PS3 i mam też wersje DS.Kampania,trasy i wszystkie inne rzeczy prawie takie same prócz grafiki.Daje głowe że wersja 3DS-owa będzie na 100% wykorzystywać „Nintendo Network”(trasy,mapy,postacie i inne dodatki oraz online).Tą gre na 100% kupie na 3DS-a bo bardzo mi się podobała wersja na PS3 🙂
Gonzo mówi dobrze. Wersja Racingów na DS-a była identyczna jak na pozostałych platformach z przystosowanymi możliwościami graficznymi do mocy kieszonsolki.