Connect with us

Cześć, czego szukasz?

MyNintendo.plMyNintendo.pl

Nintendo 3DS

Epic mówi: Unreal Engine nie dla 3DS!

Kiedy Epic pokazało Unreal Engine w wersji na iPhone zaczęto plotkować o wersji engine dla Nintendo 3DS. Niestety, jak się okazuje, panowie z Epic absolutnie nie planują prac nad wersją silnika dla 3DS. Wg ich obecnej wiedzy, możliwości sprzętowe nowej konsoli Nintendo są poniżej minimalnych wymagań aby udźwignąć taki framework. Co ciekawe, jednocześnie panowie developerzy przyznają, że nie posiadają na stanie zestawu roboczego 3DS, ale z góry zakładają, że nie jest to możliwe. No cóż, a ja twierdzę, że cyferki „$$$”, które są w stanie dostarczyć posiadacze iPhonów nie pozwalają im myśleć inaczej …

epic-citadel

Tego tech-demka na Nintendo 3DS nie zobaczymy. I co z tego :)?

8 komentarzy

8 Komentarzy

  1. tandiblue

    8 października, 2010 at 10:39 pm

    Kiedy już developerzy rozgryzą na dobre 3DSa, to efekty mogą być porównywalne z tym co prezentuje Unreal Engine. Dla programistów nie ma rzeczy niemożliwych :-). Pamiętam jak zobaczyłem po raz pierwszy Nanostray na DSa. Niby konsolka nie ma mocnych bebechów, ale czasami potrafi pokazać pazurki :-).

  2. DRACO_WAHATEVER

    9 października, 2010 at 2:25 pm

    wlasciwie to to co pokazuje re:revelations jest juz bardziej zaawansowane od dema epic citadel. jedyne w czym ono wygrywa to rozdzielczość tekstur. a tak wszystko jest tam statyczne, zero ruchu , gorzej oswietlone, mniej efektow. coz EPIC jak i ID soft obecnie cierpią na syndrom smarowania wazeliną obłych przedmiotów appla….

  3. hydzior

    10 października, 2010 at 11:42 am

    Akurat Re Revelations z tego co widac to masakrycznie male pomieszczenia (occluding itp.) jak w doomie (moze i mniejsze :P) ,jedno , moze z dwa zrodla swiatla na klatke ,normalmapping tylko zauwazylem na postaciach . Spora ilsoc ramu i mocny cpu jak widac przydal sie w Epic Citadel na hiresowe normalmapy i textury do ktorych takze potrzebny jest dobry fillrate gpu ,do tego powiewajace szmaty i drzewa na vertex shaderze . 3DS ma przewage w postaci gpu ,a dokladniej w wielokatach i fixed pipeline co owocuje milym detalem ,niestety nieominie sie problemu lo-resowego texturowania ,normalmap i nie uswiadczymy ladnych bajerow ktore oferuje vertex shader ,a same cpu za silne nie sa z tego co pokazano aby mozna bylo emulowac ow jednostki ;] .

  4. RAV4000

    12 lutego, 2011 at 4:45 pm

    i tak bym nie kupił żadnej gry od Epic ;]

Musisz być zalogowany, żeby dodać komentarz Login

Zostaw komentarz

Join Us!

Gorące wpisy

Nintendo Switch

Wspólnie dotrwaliśmy do grudnia! Zanim zaczniemy myśleć, co ogramy w 2023, to sprawdźcie jakie tytuły będą dostępne wkrótce.

Nintendo Wii U

Wpisz zajawkę... Hmmm... Wiem! Kiedyś to Wii U było naszą zajawką!

Nintendo Switch

To ostatnia gra od Nintendo w tym roku, która sprawi, że zabłysną dzieciom oczy, gdy znajdą ją pod choinką. Oby po dużym patchu...

Nintendo Switch

Hiszpańska fiesta w Paldei

Nintendo Switch

Taktyczną końcówkę roku otwiera Mario wraz ze swoim kórliczymi przyjaciółmi. Ubisoft dostarczył kolejny udany spin-off.

Nintendo Switch

Wiedźma wróciła! Bayonetta 3 to szalona jazda w multiwersum, gdzie poznamy odpowiedź na pytanie, a co gdyby Bayonett było dwie lub więcej!

Najnowsze posty na forum

Recent Topics

Ankieta

Co padnie Waszym łupem w grudniu 2022? (można zaznaczyć kilka opcji)

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...

Nadchodzące wydarzenia

Kukoos: Lost Pets

Data: 6 grudnia, 2022
All-day event
Premiera

Na planecie pokrytej wodą zabawny i żądny przygód gatunek znany jako Kukoo żyje na jedynej wyspie, na której rośnie drzewo Kukoo. Eksperyment, w którym Kukoo próbują uczynić swoje zwierzaki bardziej posłusznymi, wymyka się spod kontroli. Kukoo muszą znaleźć swoje nowe agresywne i niesforne zwierzaki i odzyskać kontrolę, przywracając harmonię niegdyś spokojnemu drzewu Kukoo. Podróżuj przez […]

The Rumble Fish 2

Data: 7 grudnia, 2022
All-day event
Premiera

Pierwsza oryginalna bijatyka studia Dimps, znanego z udziału w wielu innych bijatykach. Od czasu swojej premiery w 2005 roku nadal przyciąga fanów bijatyk dzięki mechanice, która wykorzystuje 2 wskaźniki – jeden do ataku, a drugi do obrony – oraz zgrabną grafikę 2D zasilaną przez S.M.A. (Płynna animacja modelu). Wersja na konsole zawiera nowe funkcje, takie […]

Witch on the Holy Night

Data: 7 grudnia, 2022
All-day event
Premiera

TYPE-MOON, znany z popularnej gry „Fate/Grand Order” i epickiej powieści wizualnej „Tsukihime”, wydaje na Nintendo Switch™ powieść wizualną „Witch on the Holy Night”, wydaną po raz pierwszy na PC w 2012 roku. Przeżyj opowieść dla młodych dorosłych, osadzoną w tętniących życiem latach 80., która podąża za niewinnym młodym mężczyzną i dwiema młodymi „czarownicami”. Aktualizacje dodane […]

Zobacz też

Nintendo Switch

Czyli tym samym, co wersja na PS4

Nintendo Switch

Jak wypadły pierwsze testy Unreal Engine na Switch?

Nintendo Switch

Unreal Engine od dziś oficjalnie wspiera najnowszą konsolę Ninny

Rogal

Dawno nie było [ROGALA]. Dawno nie jedliśmy wspólnie drugiego śniadania. Czas to nadrobić, a dzisiejszy odcinek sponsoruje produkt, który lubicie. Zastanawialiście się jakby wyglądał...