Nintendo, PlayStation i Xbox ze wspólną inicjatywą w celu uczynienia gier bezpieczniejszymi

0

Bezpieczeństwo w sieci jest tematem starym jak internet, a dzisiaj ogłoszono wspólną inicjatywę Xboxa, Nintendo i PlayStation, mającą na celu uczynienie gier bezpieczniejszymi. Oto co ma nam dzisiaj do przekazania Dave McCarthy, wiceprezes korporacyjny ds. Operacji Xbox:

Gramy z wielu powodów: aby pobudzić wyobraźnię, spotykać się z przyjaciółmi lub rodziną, aby sprawdzić swoje umiejętności w starciu z innymi, aby uczyć się za pomocą technologii lub po prostu zrelaksować się i spędzić miło czas. Podobnie jak inne działania społecznościowe, gry tworzą znaczące więzi z różnymi graczami i przypominają nam, że mamy tak wiele wspólnego dzięki wspólnej radości z gry.

Uważamy, że gry są przeznaczone dla wszystkich ludzi w każdym wieku, w tym dla naszych najmłodszych i najbardziej wrażliwych graczy. Technologia umożliwia fascynującą rozrywkę i chcemy mieć pewność, że te doświadczenia – zwłaszcza gdy dotyczą interakcji z innymi – są pozytywne i pełne szacunku. Wszyscy gracze zasługują na fantastyczne wrażenia z gier społecznościowych w miejscach, w których szacunek i bezpieczeństwo są wzajemne.

W Xbox współpracujemy zarówno z Nintendo, w imieniu społeczności graczy Nintendo Switch, jak i PlayStation w przekonaniu, że ochrona graczy online wymaga multidyscyplinarnego podejścia – takiego, które łączy zalety zaawansowanej technologii, wspierającej społeczności i nadzoru wykwalifikowanych ludzi. Możemy osiągnąć więcej, jeśli dążymy do tego samego celu, dlatego każdy z nas będzie nadal inwestował, rozwijał i wzmacniał nasze podejście do bezpieczeństwa użytkowników. Kontynuując tę ​​pracę, będziemy traktować priorytetowo ochronę naszych graczy, zwłaszcza tych najbardziej narażonych.

Poniższe zasady kierują naszą pracą.

Zapobieganie: daj graczom i rodzicom możliwość zrozumienia i kontrolowania doświadczeń w grach.

  • Zapewniamy elementy sterujące, które pozwalają graczom dostosować sposób gry. Wspieramy rodziców narzędziami i informacjami niezbędnymi do tworzenia odpowiednich wrażeń z gier dla ich dzieci.
  • Zdajemy sobie sprawę, że aby funkcje bezpieczeństwa były użyteczne, muszą być łatwe w użyciu. Będziemy promować dostępność naszych narzędzi bezpieczeństwa za pośrednictwem naszych platform, kanałów wsparcia, usług, na naszych stronach internetowych oraz w sklepach detalicznych, aby dotrzeć do większej liczby graczy i rodziców.
  • Nieustannie informujemy naszych rodziców i graczy za pośrednictwem naszych kodeksów postępowania, warunków użytkowania i naszych praktyk egzekwowania prawa.
  • Inwestujemy w technologię, która pomaga udaremnić niewłaściwe postępowanie i treści, zanim gracz zostanie narażony na krzywdę.

Partnerstwo: zobowiązujemy się do współpracy z branżą, organami regulacyjnymi, organami ścigania i naszymi społecznościami, aby zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników.

  • Zaangażowanie branży w bezpieczeństwo ma kluczowe znaczenie. Wierzymy, że mamy okazję współpracować z korzyścią dla branży gier wideo i wszystkich graczy, aby zapewnić bezpieczniejsze wrażenia z gier.
  • Współpracujemy z organizacjami branżowymi, członkami branży, organami regulacyjnymi, organami ścigania i ekspertami, aby opracowywać i rozwijać inicjatywy dotyczące bezpieczeństwa online.
  • Zobowiązujemy się do prowadzenia wspólnych badań z korzyścią dla branży.
  • Uważamy, że w grach nie ma miejsca na nienawiść i nękanie lub wykorzystywanie młodszych graczy w jakikolwiek sposób. Współpracujemy z naszą społecznością, aby promować bezpieczne zachowania w grach i zachęcać do korzystania z narzędzi do zgłaszania złych treści.
  • Współpracujemy z agencjami ratingowymi, takimi jak ESRB i PEGI, aby zapewnić, że nasze gry są oceniane dla odpowiednich odbiorców.

Odpowiedzialność: Czujemy się odpowiedzialni za uczynienie naszych platform tak bezpiecznymi, jak to tylko możliwe dla wszystkich graczy.

  • Ułatwiamy graczom zgłaszanie naruszeń naszego kodeksu postępowania, a oprócz usuwania treści, podejmujemy odpowiednie działania egzekucyjne w przypadku naruszeń, w tym ograniczamy graczom korzystanie z naszych usług w celu wykrycia niewłaściwego postępowania.
  • Przestrzegamy wszystkich lokalnych przepisów i odpowiadamy na wszystkie zgodne z prawem żądania organów ścigania. Natychmiast powiadamiamy organy ścigania, jeśli zaobserwujemy niezgodne z prawem zachowanie lub jeśli uważamy, że graczowi grozi nieuchronna krzywda.
  • Publikujemy nasze zasady i wymagania oraz zapewniamy, że zgłoszeni gracze rozumieją wymagania dotyczące dalszego korzystania z naszych platform.

Ochrona graczy może być wyzwaniem w cyfrowo i często natychmiastowo połączonym świecie. To partnerstwo oznacza nasze zobowiązanie do współpracy w celu poprawy bezpieczeństwa graczy i zapewnienia, że ​​gry są naprawdę dla wszystkich. Chociaż branża gier wideo od dawna podejmuje kroki w celu ochrony graczy, zwłaszcza dzieci, zdajemy sobie sprawę, że żadna firma ani branża nie rozwiąże tych problemów samodzielnie.

Zapraszamy innych do podejmowania podobnych zobowiązań wobec graczy na całym świecie.

BRAWO! Oby wszystkie firmy związane z gamingiem postarały się wspólnie zagwarantować bezpieczeństwo, każdemu kto chce poznać miliony magicznych światów oferowanych przez gry wideo.

PODZIEL SIĘ
PierreLuc87

Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem, i w domu grałem na pstryku.

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!