Igarashi robi to lepiej od Inafune, czyli postępy w tworzeniu Bloodstained: Ritual of the Night

Bloodstained: Ritual of the Night to gra indie, którą śmiało można nazwać duchowym spadkobiercą Castlevanii. Pieczę nad produkcją tytułu sprawuje Koji Igarashi, ojciec takich gier, jak Castlevania: Symphony of the Night czy Castlevania: Portrait of Ruin. Co jakiś czas studio Inti Creates, w którym pracuje Igarashi, wypuszcza w świat kolejne odcinki dziennika developerskiego, prezentując nowe elementy umieszczone w grze.

Na poniższym, piątym już tego typu klipie zobaczyć możecie różne bronie, których będzie mogła użyć Miriam, protagonistka tytułu. Filmik skupia się na animacji i ruchach, które wykonuje atakująca bohaterka.

W dodatku, Igarashi podzielił się szczegółami na temat różnic między broniami i specyficznymi ruchami wykonywanymi podczas ataku:
  • Co do kopania:

„Za każdym razem, gdy gracz ekwipuje buty, Miriam przejdzie w animację kopania. Oczywiście jednak, kopnięcia będą jednym z domyślnych ruchów Miriam . Ataki nogami są dość szybkie, ale mają niewielki zasięg.”

  • Co do mieczy i maczug:

„Atak obu broni polega na cięciu horyzontalnym jedną ręką. Jednakże przy buzdyganach czy maczugach, zadawane są też obrażenia kłute.”

  • Co do broni większych, czyli mieczy dwuręcznych, toporów czy kosturów:

„Podczas ataku tymi broniami Miriam przyjmie postawę dwuręczną. Topory zadają najwięcej obrażeń, a kostury są nieco szybsze. Miecze dwuręczne są wypośrodkowane między tymi dwoma typami.”

Jeżeli jesteście zainteresowani resztą komentarzy Igarashiego na temat tego filmiku, możecie przeczytać je tutaj. [KILK]

Bloodstained: Ritual of the Night zostanie wydane w marcu 2017 roku.

.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz