Mario Kart 8 porównanie wersji Switch i Wii U

6

Na swoim kanale youtubowym NintendoUK wrzuciło nowy trailer z Mario Kart 8 Deluxe, który prezentuje nowości względem oryginału. W wersji Deluxe pojawią się następujące nowinki:

  • możliwość trzymania dwóch przedmiotów jednocześnie,
  • 5 nowych bohaterów (King Boo, Bowser Jr., Dry Bones, Inkling Boy i Girl),
  • 3 nowe pojazdy (Splat Buggy, Inkstriker, Koopa Clown Car),
  • 2 nowe przedmioty  (Feather, Boo),
  • 4 nowe mapy do trybu Battle (Battle Stadium, Urchin Underpass, SNES Battle Course 1, GNC Luigi’s Mansion).

Oprócz tego, MK8 Deluxe będzie zawierał wszystkie DLC wydane na Wii U.

#Nowy trailer Mario Kart 8 Deluxe

 

Redakcja Nintendolife przygotowała materiał wideo, w którym możecie zobaczyć porównanie graficzne pomiędzy wersją na Switcha i Wii U. Różnica nie jest znacząca, ale gra prezentuje się lepiej na nową maszynkę Nintendo.

Tytuł zadebiutuje 28 kwietnia.

#Porównanie wersji na Switch i Wii U

PODZIEL SIĘ

Pierwsze słowa, jakie w życiu wypowiedział to "Grać!". Świat gier wideo zdobywał w towarzystwie Pegasusa oraz Commodore64. Jego odskocznią od wojaży w wirtualnych światach, było ganianie jak opętany na pobliskim boisku za piłką. Miłośnik sztuk walk oraz symfonicznych aranżacji growych soundtracków. Z powodu swego lenistwa, zamiast zostać władcą świata, skończył jako rolnik, produkujący wątpliwej jakości bimber.

6 komentarzy

  1. hater (240 komentarzy) w dniu:

    Ciągle liczę na tylko jedno: 60fps na 4 graczy. No, przydałaby się jeszcze możliwość ściszenia warkotu silników;)

  2. mobor
    mobor (204 komentarzy) w dniu:

    Różnicy nie ma żadnej z tej prostej przyczyny że po pierwsze tekstury są TE SAME (rozmiar obu gier jest identyczny) a po drugie – wyświetlanie gry w 1080p przez Switcha realizowane jest wyłącznie przez wewnętrzne skalowanie gry z 720 do 1080 w trybie zadokowanym. Sama gra renderowana jest w 720p

  3. hater (240 komentarzy) w dniu:

    @mobor Tekstury niech będą sobie takie same, były ok. Ale gdzie żeś znalazł informację o skalowaniu? Wszyscy wszędzie trąbią o 1080p. Nie żeby mi to robiło różnicę…

  4. mobor
    mobor (204 komentarzy) w dniu:

    Tekstury jak i silnik gry są napisane na 720p i zostały jedynie zaadoptowane na switcha
    Na pewno Nintendo nie pisało wszystkiego od nowa bo wtedy tekstury byłyby tez w 1080p i byłby duzy skok jakościowy a tego nie ma. Nawet niektórzy przebąkują że jest ciut gorzej niż na Wii U – zapewne właśnie przez to wewnętrzne skalowanie.
    Takie posuniecie oznacza że Nintendo ma narzędzia do łatwej konwersji gier z WiiU na Switch
    Nie powiem że bym się tym martwił – przeciwnie – czekam na Donkey Konga TF :)

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!