Gry tworzone przez jednego człowieka, robią coraz większe wrażenie. Właśnie takim projektem jest The Nameless: Slay Dragon od Nameless Sword Studio. Dzisiaj WhisperGames ogłosiło, że ma zamiar wydać tę grę na Nintendo Switch w tym roku.
Jest to gra typu Dungeon RPG, gdzie walka toczona jest w systemie turowym. Twórca zabrał o sporą ilość opcji, które pozwolą nam w dowolny sposób stworzyć naszą drużynę. Z kolei nasze wybory fabularne, pozwolą poznać kilka zakończeń historii.
Kluczowe Elementy:
- Eksploracja jest równie ważna, jak walka – obserwuj, słuchaj, myśl, komunikuj się, działaj – musisz wykorzystać wszystkie możliwe umiejętności, aby znaleźć własną ścieżkę. Eksploracja jest nie tylko pełna wyborów, ale często wymaga odrobiny szczęścia.
- Klasyczne turowe i znaczące wybory – każda podejmowana przez ciebie akcja ma znaczenie, łącznie z powalaniem wrogów i używaniem umiejętności, które wzmocnią twoje talenty i pozwolą ci szybciej uczyć się nowych umiejętności.
- System swobodnego postępu – W grze dostępnych jest ponad dwadzieścia klas o różnych mechanizmach, które mogą współistnieć. Możesz mieszać i dopasowywać umiejętności i cechy, aby wywołać nieoczekiwane reakcje chemiczne.
- Bogate dostosowywanie umiejętności – iskry inspiracji można zdobyć podczas walki, odkrywania, gotowania, a nawet śnienia. Tchnij iskrę w umiejętność i ostatecznie uczyń ją własną, tworząc unikalną umiejętność i nadając jej nazwę.
- Bogaty system rzemiosła – możesz użyć prostych surowców do zbudowania wszystkiego, co chcesz. Niezależnie od tego, czy jest to cenna mikstura, wspaniały wynalazek, legendarny sprzęt, czy resztki z nocy.
- Prawdziwe wybory i wiele zakończeń – wybory są bardzo ważne w grze; niektóre mogą mieć mniejszy wpływ, a inne mogą zmienić całą historię.
- Opcjonalne wyzwania, z którymi musisz się zmierzyć – Gra jest pełna przytłaczających wrogów, których nie obchodzi, czy nadal jesteś nowicjuszem, zależy im tylko na jednym – zmiażdżeniu cię. Ale zawsze możesz znaleźć sposób na uniknięcie ich lub pokonanie ich.
- Projekt postaci – Każda postać ma za sobą przeszłość, o której nie chce rozmawiać, a ty możesz poznać jej historię, zbliżyć się do niej lub zerwać z nią w grze.
- Szanuj swój czas – żadnych losowych bitew, żadnego wymuszonego grindowania, żadnego niekończącego się labiryntu, wszystkie zakończenia są dostępne od razu.




