W Ys X: Nordics podbijemy lokalne wyspy!

Kolejna porcja świeżych informacji na temat Ys X: Nordics. Poznajcie nowych bohaterów oraz system morskich podbojów.

Kolejny miesiąc i kolejny wypływ informacji o Ys X: Nordics. Tym razem Nihon Falcom zaprezentował czwórkę nowych bohaterów oraz system, który pozwoli nam zaspokoić nasze pirackie fantazje. Podbijemy jakieś wyspy! Ys X: Nordics zadebiutuje w Japonii pod koniec września.

Nowi bohaterowie

Ys X: Nordics

Grimson Balta (Głos podkłada Kazuhiro Yamaji)
Wiek: 40 lat
„My, Normanowie, zawsze jesteśmy o krok od śmierci… ale hej, to właśnie znaczy żyć, prawda?”

Dowódca marynarki wojennej Balta i ojciec Karji, księżniczki piratów. Znany jako pirat na równi z Jednookim Ladocem z Morza Medo, ma charyzmę, by kontrolować swoich awanturniczych żołnierzy i spryt, by manewrować rozmowami politycznymi na wysokim szczeblu z Imperium Romun. Oprócz możliwości swobodnego kontrolowania metod walki Normanów „Trybu berserka”, która przekształca wzmożone emocje w czystą moc, jest najsilniejszym użytkownikiem Many, posiadającym niezwykłe umiejętności bojowe.

Ys X: Nordics

Gunnar (Głos podkłada Shuhei Sakaguchi)
Wiek: 29 lat
„Księżniczko, wierzę, że jesteś teraz w wieku, w którym powinnaś skupić się na tym, jak żyją ludzie w twojej krainie”.

Twardo wyglądający Norman, który służy jako główny wojownik w marynarce wojennej Balta pod dowództwem jej przywódcy, Grimsona. Jego umiejętności jako wojownika są oczywiste, a on dowodzi drugą flotą Balta Navy, podejmując stale racjonalne i precyzyjne decyzje. Jest dobrze wyszkolony i Karja czuje, że nie może z nim konkurować, ale podobnie jak w przypadku Phyllei, zawsze czuwa nad jej rozwojem jako Normana.

Ys X: Nordics

Hugill (Głos podkłada Kosuke Kobayashi)
Wiek: ???
„CA-CAW!”

Pucołowaty kruk, który kiedyś w przeszłości postanowił zamieszkać na wyspie Balta, bazie marynarki wojennej Balta. Jest wszystkiego ciekawy i uwielbia płatać figle. Jednak Normanowie traktują go bardzo dobrze, gdyż wierzą, że „główny bóg Haar czuwa nad tym światem oczami kruka”.

Ys X: Nordics

Flair Rall (Głos podkłada Keiichi Sonobe)
Wiek: 47
„Możliwość życia na tej ziemi jest dla mnie w zasadzie cudem”.

Lekarz z Lance Village, którego Adol spotkał podczas swojej przygody w starożytnym Królestwie Ys. Gotowy narazić się na niebezpieczeństwo i opuścić wioskę, jeśli oznacza to udzielenie pomocy medycznej. Jest znacznie bardziej aktywny, niż się wydaje. Podróżuje z Adolem w poszukiwaniu nasion kwiatu Celceta, który uważa się za skuteczny w walce z nieuleczalnymi chorobami. Zaczyna też pomagać klinice w Karnack podczas swoich podróży.

Walki o wyspy

Ys X: Nordics

Bitwy na lądzie i morzu! Odbierz wyspy Griegerom!

W Zatoce Obelia, gdzie rozgrywa się Twoja przygoda w Ys X: Nordics, są rozsiane po całym świecie wyspy, które zostały opanowane przez nieśmiertelnych Griegerów. Kiedy natkniesz się na wyspę okupowaną przez Griegera swoim statkiem Sandras, możesz zainicjować specjalną „bitwę o odbicie”, zbliżając się do wyspy.

Jak rozgrywa się „bitwa o wyspę”:

  1. Podejdź do bariery otaczającej okupowaną wyspę z twoim statkiem.
  2. Rozpocznij bitwę morską za pomocą statku.
  3. Walcząc z wrogimi statkami, zniszcz „Filary Bariery” rozmieszczone wokół wyspy.
  4. Gdy bariera wokół wyspy zniknie, możesz w końcu wyjść na ląd.
  5. Wysiądź Adolem oraz Karją i zainicjuj bitwy lądowe z bazą wroga.
  6. Zniszcz niezliczonych Griegerów, a podbój bazy wroga pozwoli ci odzyskać wyspę.

Ys X: Nordics

Czyszczenie misji w bitwach morskich podniesie na duchu twoich marynarzy!

Gdy po bitwach morskich zobaczysz na ekranie słowa Mission Clear, poziom energii twoich marynarzy wzrośnie i łatwiej będzie aktywować „umiejętność odzyskania” każdej postaci. Co więcej, zwiększone poziomy energii doprowadzą do premii, gdy rozpoczną się bitwy lądowe, więc będziesz mógł mieć przewagę, gdy Adol i Karja będą walczyć w drugiej połowie.

Udane odbicie prowadzi do nagród i wygodniejszej eksploracji morza

Pokonanie Griegerów i odzyskanie wyspy zapewni ci różne nagrody w zależności od twojej rangi. Ponadto będziesz mógł użyć odzyskanej wyspy jako punktu szybkiej podróży i ujawnić szczegóły dotyczące obszaru wokół wyspy na swojej mapie. Będziesz mógł eksplorować Zatokę Obelia znacznie wydajniej!

Zwój Hugilla

Będąc na morzu na Sandras, kruk Hugill czasami przynosi Adolowi i jego grupie zwoje. Zawartość jest różna, na przykład zwoje wysłane do Adola i Karji z marynarki Balta lub wezwania pomocy od ludzi z Zatoki Obelia. W zależności od tego, co jest napisane, możliwe jest zaakceptowanie prośby w Zatoce Obelia w środku swojej przygody jako zadanie dla wątku pobocznego.

Ys X: Nordics

Dodaj komentarz