CRYMACHINA było najbardziej intrygującym ogłoszeniem w zeszłym tygodniu i już wiemy trochę więcej na nadchodzącej produkcji od dewelopera AQURIA. Za kanale YouTube FuRyu, czyli japońskiego wydawcy gry, odbył się livestream poświęcony grze. W jego trakcie dowiedzieliśmy się między innymi o:
- Koncepcja walki to ekscytująca i przejrzysta bitwa. Oprócz wyzwalania ekscytujących kombinacji podczas przełączania między atakami z bliskiej odległości a atakami dystansowymi możesz poczuć smak katharsis dzięki doskonałym unikom i kontratakom w celu parowania ataków wroga.
- Pokonując wrogów, gracz zbiera „Family Machines”, które unoszą się na plecach postaci. Istnieje ponad 70 różnych Family Machines, każda o innym wyglądzie i wydajności, które można zamieniać w różnych kombinacjach po lewej i prawej stronie. Będziesz także mógł wyposażyć się w przedmioty wzmacniające zwane „Sentymentami”, które pozwolą ci dostosować swoje umiejętności i statystyki do twojej strategii.
- Niektórzy ludzie przechowują ludzkie dane mentalne zwane „danymi osobowości”. Analizując te dane, możesz zdobyć specjalne przedmioty przydatne w walce, a także scenariusze związane z fabułą dotyczące tych danych.
W trakcie tego ponad godzinnego pokazu, nie mogło zabraknąć odrobiny rozgrywki. W nieco ponad minutowym fragmencie możemy zobaczyć grę w ruchu [tutaj].
Po prezentacji NIS America (wydaje CRYMACHINA na Zachodzie) wrzuciło do sieci film otwierający grę.
CRYMACHINA zadebiutuje w Japonii 6 lipca, a Zachód będzie musiał poczekać trochę dłużej, ponieważ premiera u nas jest planowana na nadchodzącą jesień.
świetnie zrobiony film otwierający, hajp rośnie