Capcom nie wykorzystuje całej mocy 3DS’a

Patrząc na nowe projekty od CapcomResident Evil: Revelations i Mercenaries 3D, trzeba przyznać, że najmłodszy handheld Nintendo ma w sobie dość spore pokłady mocy. Producent tychże tytułów oznajmił, że na chwilę obecną, ich gry nie wykorzystują pełnej mocy 3DS’a. Dodatkowo, silnik przystosowany pod tą platformę jest cały czas udoskonalany, dzięki czemu w przyszłości posłuży on do stworzenia gier bardziej zaawansowanych graficznie.

Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę, że na początku cyklu każdej maszyny do grania nie przyjdzie nam zobaczyć jej prawdziwych możliwości, jednak efekty jakie udało się uzyskać ekipie od Resident Evil, są naprawdę imponujące. Mamy do czynienia z oprawą przeniesioną żywcem z PS2, a w dodatku wyświetlaną w 3D, a to dopiero początek przygody. Miejmy nadzieje, że gry z zombiakami nie będą już przesuwane i jak najszybciej będzie nam dane przekonać się na własnej skórze, jak to wszystko wygląda w praktyce.

12 komentarzy

  1. Brzmi obiecująco. Owszem, (w przypadku handheldów) grafika nie ma wielkiego znaczenia, jednakże szum wokół NGP stara się dać do zrozumienia, że graficznie to produkt Sony ma przewagę. Cieszę się tym bardziej, że grafika w Street Fighterze już na chwilę obecną robi spore wrażenie (chociaż tło mogłoby być lepsze).

  2. Cos nawijac musza . Czysty PR nie majacy nic z rzeczywistoscia 😛 .
    Co do residenta przeniesionego czysto z ps2 to hmmm … Geometrycznie jest z 2x slabiej niz na ps2 . NGP osiagnie polycount ps2’jkowy wreszcie ,a shaderowo bedziemy mieli poziom pierwszego klocka ,gdzieniegdzie moze i wyzej . To tyle ;] .
    3DS polycountowo jest ciutke lepiej niz psp ,a shaderowo no jak wiadomo lepiej niz ps2 bo ta konsola wogole nie miala supportu dla tego typu ficzerow ;] .
    Tak czy siak z jakiegos gownianego pico200 ukladu z 2007 roku wyciagaja calkiem ladne wizualia to jakby na serio wzieli sie za dzisiejsze smartfonowe bebechy … Byloby milo . NGP cos w tym temacie pokaze ,ale obawiam sie ,ze niskie taktowania troche zaszkodza tej konsoli 😛 .

  3. @hydzior Tak patrząc po gameplayach NGP to widać, że polycount jest jednak wyższy od tego z PS2. Co do 3DSa geometria taka jaka jest mi nie przeszkadza. Bardziej boli słaba rozdzielczość ekranu/brak antyalisingu w 3D mode lub w niektórych grach też w 2D mode…

Dodaj komentarz