Chcecie pożyczyć kumplowi Super Mario Maker? A może macie w domu dwa 3DS-y? W obu przypadkach powinniście się dobrze zastanowić przed włożeniem kartridża do drugiej konsoli. Oznacza to bowiem pożegnanie z zapisanym stanem gry.
Sejw Super Mario Maker for Nintendo 3DS tworzony jest zarówno na kartridżu jak i karcie SD. Aby gra uruchomiła się na cudzej konsoli, zapisany stan gry musi zostać usunięty z karta, jednocześnie uniemożliwiając kontynuację zabawy na pierwszym 3DS-ie – do tego potrzebne są oba sejwy, zarówno z kartridża jak i karty SD.
Absurdalne, ale prawdziwe. Miejcie to na uwadze.
To jakiś żart. Mam u siebie dwie konsole i całe szczęście jeszcze nie przełożyłem karta.
Wygląda na to, że Nintendo szybko dogoniło konkurencję:] Sterowanie w F-zero, teraz to… Szkoda, na renomę pracuje się długo, a traci się ją w mgnieniu oka. Właśnie to robią. Jeszcze kilka takich wpadek i będzie pozamiatane.
Ostrzeżenie o tej „funkcjonalności” pojawia się na ekranie przy starcie gry.
Przyznaję, że jeśli takowe występuje to je przeoczyłem. I na bank nie ja jeden. 😀
Nie idź tą drogą, firmo Nintendo! Pazerność, to paskudna cecha.
Nie ma to jak cfw i jk save manager 😉