USA: Co drugi posiadacz Switcha ma w swojej kolekcji Mario Odyssey i Breath of the Wild

9

Jak informowaliśmy was wczoraj, Switch okazał się być ogromnym sukcesem sprzedażowym nie tylko w Japonii, ale i  w Stanach Zjednoczonych. W ciągu 10 miesięcy od premiery po nową maszynkę japońskiego giganta sięgnęło aż 4,8 mln Amerykanów. W rezultacie zyskała ona miano najszybciej sprzedającej się stacjonarnej konsoli do gier w historii Stanów Zjednoczonych.

To nie koniec ciekawostek. Według Takashiego Mochizuki z The Wall Street Journal, co drugi amerykański posiadacz Switcha posiada w swojej kolekcji odyseję Mariana, nową Zeldę oraz Mario Kart.

  • Super Mario Odyssey – kupione przez ponad 60% właścicieli konsoli
  • The Legend of Zelda – ponad 55%
  • Mario Kart 8 Deluxe – ponad 50%
  • Splatoon 2 – ponad 20%

Dodajmy, że trzy pierwsze tytuły zyskały również duże uznanie krytyków i mogą pochwalić się średnią ocen przekraczającą 90%.

PODZIEL SIĘ
hallkyon

9 komentarzy

  1. Ciekawe jak się to pokrywa? Bo na pewno nie ma obozu Mariana i obozu Nie Jestem Zelda Tylko Link. W to, że kto ma Zeldę ten ma i Mariana też trudno uwierzyć by było.

  2. Antari
    Antari (409 komentarzy) w dniu:

    Zaskakująco słaby wynik Zeldy (premiera marzec 2017) w porównaniu do Mario, który wyszedł trochę ponad miesiąc temu. Super wysoki wynik Mario Kart 8 Deluxe, który przecież jest tylko portem z WiiU. Splatoon 2 faktycznie rozczarowuje.

  3. Gipsi (228 komentarzy) w dniu:

    Ja się dziwię że tak „mały” procent graczy ma te gry bo w co innego grać na switchu jak nie to? ;]

  4. DarklyC
    DarklyC (49 komentarzy) w dniu:

    Musimy pamiętać, że nowa Zelda to gra typowo dla graczy nie tych niedzielnych, ale takich którzy mają dużo czasu i chcą się zaangażować w opowieści i grę.
    Myślę że spora część posiadaczy konsol Nintendo to jednak niedzielni gracze, którzy świetnie bawią się przy mniejszych produkcjach niekoniecznie tak angażujących jak Zelda właśnie.
    W tym kontekście świetny wynik Super Mario Odysey po tak krótkim czasie od premiery nie dziwi mnie tak bardzo.

  5. Goral
    Goral (143 komentarzy) w dniu:

    Zelda i Mario to rdzenne marki od Nintendo, które w Stanach są bardzo dobrze znane graczom od trzech dekad i gry te co jak co ale są genialne czy jest w co na Switch’u grać czy nie. A oni i tak zawsze kupią kolejne nowe Mario czy DK. U nich to dopiero hype robi swoje :)

  6. Antari
    Antari (409 komentarzy) w dniu:

    Wynik Mario jest imponujący w tak krótkim czasie (sporo zrobiły bundle z grą na święta jak mniemam) ale Zelda to lekkie rozczarowanie. W co ci ludzie grali w marcu jak nie w Zeldę… w indyki? Poza tym byłem przekonany, że Zelda po BOTW to już główna marka Nintendo lub przynajmniej na równi z Marianem. Cóż… vox populi.

  7. Sent (218 komentarzy) w dniu:

    @Antarii
    ale czym tu się dziwić? Mario jest o wiele większą marką, wyszedł tuż przed szczytem sezonu oraz miał większą bazę konsol. BotW zaś odwrotnie – marka ciut mniejsza, był to tytuł startowy zaś gdy nadszedł wreszcie czas szału zakupów, w obiegu była już masa używek. No i ofc fakt, że Zelda pojawiła się równocześnie na wiiu, więc jest to dobre kilka tysięcy kopii, których ktoś nie kupił na switcha.

    co zaś do MK8 – a jak mówiliśmy ci, że wielu ludzi nie kupiło tej gry na poprzedniej konsoli i dopiero teraz nadrabia, bo nikt ci nie będzie kupował nieudanej konsoli w cenie wyższej niż u mocniejszej konkurencji (ba, cena ta jest porównywalna z ceną nowiutkiego switcha), to nie słuchałeś :P

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!