RiME działa na Switchu o wiele gorzej niż na innych platformach

2

RiME, zeldopodobna gra od studia Tequila Works, musiała nieco poczekać na swoją switchową premierę. Na PS4, Xboksie One i PC tytuł zadebiutował 26 maja, a wersja na „Przełącznika” ląduję w Ameryce Północnej dopiero dziś (Europa poczeka do piątku).

Dodatkowy czas na port i przystosowanie gry do Switcha niewiele jednak dały – RiME działa na konsoli Nintendo po prostu źle. Na poniższym wideo od serwisu Nintendo Life widać nie tylko słabsze niż w przypadku pozostałych wersji tekstury i rozmycie w wersji przenośnej, ale też znaczne spadki płynności, które wybijają z immersji.

Patrząc na to, jak na Switchu, pomimo wszystkich kompromisów, działa DOOM – a działa niemal zawsze w 30 klatkach na sekundę – nietrudno sobie wyobrazić, że w przypadku RiME również mogłoby to wyglądać lepiej.

PODZIEL SIĘ
Elan

2 komentarze

  1. isaak (29 komentarzy) w dniu:

    Oczywiście ze się da, teraz nie ma rzeczy których patche nie dadzą rady naprawić, inne pytanie czy developerowi będzie się chciało

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!