Nowe szczegóły o nadchodzącym Trials of Mana

Najgorętszy tytuł kwietnia na Switch zapowiada się jeszcze lepiej.


Trials of Mana zapowiada się na jedną z najgorętszych kwietniowych premier dla Nintendo Switch. Remake wydanej w latach 90 gry – Seiken Densetsu 3 – wygląda na screenach świetnie i wraz ze zbliżającą się datą wydania Square Enix dzieli się z fanami nowymi wiadomościami o tytule. Poniżej możecie znaleźć szczegóły systemów zawartych w  grze:

  • System Treningowy

Wraz ze zwiększaniem naszego poziomu doświadczenia statystyki, takie jak ilość życia czy siła, będą rosły. Dodatkowo będziemy zdobywać punkty treningu, dzięki którym będziemy mogli wzmacniać bohatera: specjalnymi umiejętnościami, ulepszeniami statystyk lub nowymi zdolnościami.


Ulepszanie Statystyk
Poprzez umieszczenie odpowiedniej ilości punktów treningowych możemy wzmocnić ilość życia (HP), ilość many (MP), siłę (STR), staminę (STA), inteligencję (INT), duchowość (SPRT) lub szczęście (LUCK). Rozdane punkty będzie można zresetować w odpowiednim miejscu…

Specjalne Umiejętności
Są to magiczne i specjalne ataki, które po nauczeniu automatycznie wlatują na listę dostępnych ruchów i mogą być używane w polu oraz w walce. Korzystanie z nich zużywa nasze MP.

Zdolności Bohaterów
System walki, wraz ze zmianą na trójwymiarowy i zorientowany bardziej akcję, został poddany różnym korektom. Nowe elementy, które nie pojawiły się w oryginalnej wersji gry, zostały tutaj dodane i każda klasa została wyregulowana, aby poprawić komfort rozgrywki. Wypróbuj rożne kombinacje bohaterów wraz z ich różnorakimi umiejętnościami.

  • Nowy Element: System Zdolności

W grze znajdziemy sporo zdolności, które okażą się bardzo użyteczne podczas naszej przygody. Poprzez wyekwipowanie zdolności, których się nauczyliśmy – możemy ich używać. Zdolności mają różne efekty, takie jak polepszenie naszych statystyk i danie nam przewagi w walce. W dodatku do zdolności, których możemy się nauczyć poprzez alokację punktów treningowych, będziemy mogli także nauczyć się innych, poprzez pogłębianie relacji z odpowiednimi bohaterami. Za każdym razem, gdy awansujemy naszą klasę bohatera, będziemy mogli wyekwipować większą ilość zdolności.

Zdolności
Poprzez wyekwipowanie zdolności, których się nauczyliśmy, możemy uzyskać dodatkowe efekty. W grze znajdzie się ponad 300 zdolności, od zdolności limitowanych dla odpowiedniego bohatera, do tych, które uzyskujemy wraz z odpowiednią klasą oraz wiele innych.

Łączenie Zdolności
Niektóre zdolności będzie można wyekwipować innym bohaterom niż temu, który się owej zdolności nauczył. Zdolności te można zdobyć poprzez punkty treningowe lub dzięki interakcjom z ludźmi, jakich spotkamy podczas naszej przygody.

Ekskluzywne Zdolności
Po zmianie klasy nauczymy się ekskluzywnych zdolności dla tej klasy bohatera. Ekskluzywne zdolności nie muszą zostać wyekwipowane i są aktywowane automatycznie.

  • Nowy Element: Zmiana Wyglądu i Reset Klasy

Poza levelowaniem możemy wzmocnić naszego bohatera poprzez zmianę klasy. Zmieniając klasę, uczymy się nowych specjalnych ruchów i magii. Zmiana klasy jest obowiązkowym wyborem pomiędzy Jasną i Ciemną stroną, a zdolności naszego bohatera będą inne w zależności od podjętej decyzji. Nową opcją jest Reset Klasy, który przywróci nas do podstawowej klasy.  Do jego użycia będzie nam potrzebna Łuska Bogini.

Zmiana klasy nie tylko zmienia wygląd broni, ale także ma spory wpływ na kostium naszego bohatera. Po zmianie klasy możliwe jest zachowanie wyglądu wcześniejszej klasy, co nie wiąże się z utratą zdolności nowej klasy. Wybierz ulubione stroje dla swoich bohaterów.

Po zmianie klasy, gdy rozmawiamy z Kamieniem Many i jesteśmy w posiadaniu Łuski Bogini, możemy zresetować klasę. Łuski Bogini są schowane gdzieś w ukrytych skrzyniach skarbów. Wygląda na to, że jest bardzo trudno je znaleźć.

  • Nowy Element: Rozstanie z Przyjaciółmi

Kiedy wejdziemy do miast, nasi towarzysze rozbiegną się po nim, a my będziemy poruszać się samotnie.

Naszych towarzyszy będziemy mogli spotkać w mieście, ale będą zajęci swoim sprawami. Zagadaj do nich, aby dowiedzieć się, co robią

  • Nasiona i Sadzarka

Poprzez sadzenie nasion znalezionych na polu i podniesionych z pokonanych potworów – w doniczkach, jakie będziemy mogli znaleźć przy wejściu do każdej gospody – będziemy mogli zdobywać przedmioty i ekwipunek.

Jest pięć typów nasion: Nasiona Przedmiotów, Srebrne Nasiona Przedmiotów, Złote Nasiona Przedmiotów, Tęczowe Nasiona Przedmiotów i ??? Nasiona. Poziom naszej Sadzarki będzie wzrastał wraz z ilością zasadzonych nasion. Z wyższym poziomem uzyskamy z nasion lepsze przedmioty i zwiększy się szansa na dostanie nasion po pokonaniu potworów.

Nasiona Przedmiotów, Srebrne Nasiona Przedmiotów, Złote Nasiona Przedmiotów, Tęczowe Nasiona Przedmiotów

Z tych nasion możemy wyhodować różne przedmioty i ekwipunek. Przedmioty są podzielone na kategorie: srebrne, złote i tęczowe – od najgorszego do najlepszego. Z tęczowych nasion możemy uzyskać przedmioty, których nie dostaniemy z pozostałych nasion.

??? Nasiona

Te nasiona są odpowiedzialne za przedmioty wymagane przy zmianie klasy. Sposób ich zdobycia został zmieniony i będzie je można znaleźć w skrzyniach skarbów napotkanych w lochach.

  • Inne Przydatne Elementy

Nowe Przedmioty

Do gry zostały dodane przedmioty, które będą zwiększały ilość zdobytego doświadczenia i złota po walce, jak również takie, które na określony czas będą zwiększać nasze statystyki. Przedmioty te będą ukryte w skrzyniach skarbów, dostępnych w miastach i na polu.

Skróty

Maksymalnie cztery – często używane komendy z listy przedmiotów i specjalnych zdolności mogą zostać przypisane do Pierścienia Rozkazów, dzięki czemu będziemy do nich mogli szybko i łatwo wrócić.

Wspólna Regeneracja

Poza walką, przedmioty i magia regenerująca mogą zostać użyte jednocześnie dla wszystkich bohaterów. Wybierz pomiędzy Pełną Regeneracją lub Częściową Regeneracją w zależności od ilości posiadanych przedmiotów lub punktów many.

Wybór Poziomu Trudności

W grze są dostępne cztery poziomy trudności. Każdy z poziomów różni się siłą potworów, z jakimi będziemy walczyć, historia natomiast będzie taka sama dla każdego z nich. Poziom trudności będzie można zmienić na ekranie Opcji. Bardzo Łatwy Poziom Trudności, w którym będziemy mogli się wskrzesić w miejscu śmierci, jest rekomendowany dla graczy, którzy nie radzą sobie najlepiej z grami akcji i chcą po prostu rozkoszować się opowieścią.

Dodatkowe Miejsca Zapisu

Zostały dodane dodatkowe Miejsca Zapisu, co pozwala nam aż na 12 oddzielnych zapisów. W dodatku do opcji automatycznego zapisu, na polach i w lochach, będzie można znaleźć więcej Statui Bogiń, które umożliwiają zapis.

Premiera gry już 24 Kwietnia i w związku z posuchą pierwszego półrocza 2020 roku, Trials of Mana będzie lekiem na nudę, w którym będziemy mogli pewnie spędzić ponad 100 godzin.

Dodaj komentarz