Nintendo reaguje na krytykę graczy po Animal Crossing Direct

Wygląda na to, że będziemy mogli odzyskać naszą wyspę więcej niż jeden raz.

Długo wyczekiwany Nintendo Direct ucieszył wielu fanów Animal Crossing. Oprócz ochów i achów jedna sprawa zaniepokoiła graczy. Chodzi oczywiście o kontrowersyjny zapis wyspy w chmurze. Podczas Directa Nintendo ogłosiło, że gra nie będzie korzystać z chmury, którą opłacają abonenci Nintendo Switch Online. Dostaniemy za to specjalnie przygotowany system do odzyskiwania stanów gry, ale będziemy mogli skorzystać z niego tylko raz. Masa fanów wyraziła swoje niezadowolenie tym rozwiązaniem. Na reakcję Nintendo nie musieliśmy długo czekać – w nocy wrzuciło na swój kanał YouTube poprawiony ostatni odcinek Directa. Wszystko jest identyczne, z wyjątkiem fragmentu dotyczącego odzyskiwania wyspy. Oryginalnie widzieliśmy: Nintendo Switch Online members can only have save data recovered one time due to loss or damage of the system. W nowym filmie widzimy: More details on save data recovery functionality will be shared at a future date. Nic nie zostało jeszcze potwierdzone, ale prawdopodobnie Nintendo ugnie się pod presją graczy i zaproponuje korzystniejszy model zapisu w chmurze.

Poprawione wideo możecie sprawdzić tutaj:

Dodaj komentarz