Nintendo reaguje na krytykę graczy po Animal Crossing Direct

0

Długo wyczekiwany Nintendo Direct ucieszył wielu fanów Animal Crossing. Oprócz ochów i achów jedna sprawa zaniepokoiła graczy. Chodzi oczywiście o kontrowersyjny zapis wyspy w chmurze. Podczas Directa Nintendo ogłosiło, że gra nie będzie korzystać z chmury, którą opłacają abonenci Nintendo Switch Online. Dostaniemy za to specjalnie przygotowany system do odzyskiwania stanów gry, ale będziemy mogli skorzystać z niego tylko raz. Masa fanów wyraziła swoje niezadowolenie tym rozwiązaniem. Na reakcję Nintendo nie musieliśmy długo czekać – w nocy wrzuciło na swój kanał YouTube poprawiony ostatni odcinek Directa. Wszystko jest identyczne, z wyjątkiem fragmentu dotyczącego odzyskiwania wyspy. Oryginalnie widzieliśmy: Nintendo Switch Online members can only have save data recovered one time due to loss or damage of the system. W nowym filmie widzimy: More details on save data recovery functionality will be shared at a future date. Nic nie zostało jeszcze potwierdzone, ale prawdopodobnie Nintendo ugnie się pod presją graczy i zaproponuje korzystniejszy model zapisu w chmurze.

Poprawione wideo możecie sprawdzić tutaj:

PODZIEL SIĘ
PierreLuc87

Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem, i w domu grałem na pstryku.

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!