Zgodnie z nową tradycją, świeże informacje na temat oficjalnie powstającej kontynuacji Beyond Good & Evil, Michel Ancel publikuje za pomocą Instagrama. Tym razem przybliża nam historię gry w roku 2008. Poniżej znajdziecie zdjęcia, przedstawiające concept arty postaci z tamtego okresu, oraz losy produkcji opowiedziane w formie opisów do zdjęć.
Young Jade . Non official visual research I did a long time ago with art director Celine Tellier
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michel Ancel (@michelancel)
Takie hajpowanie gry raczej nigdy nie wychodzi na dobre. Jak gra okaże się przeciętna (bo oryginałowi pod względem wyczucia i oryginalności nie dorówna), to zostanie mocno zjechana przez fanów, a Ancel zostanie na zawsze w niesławie. Tytuł musiałby być naprawdę przełomowy żeby to się udało.
Jeżeli wrzucanie ciekawostek z produkcji to hypeowanie, to większość dzisiejszych studiów AAA uprawia pranie mózgu XD
Zresztą wróć – to nawet nie są ciekawostki z produkcji, to są ciekawostki historyczne.
Pisanie o tym, że ta gra powstaje w Unreal Engine 4, będzie mieć otwarty świat, a główna linia fabularna będzie na 120 godzin gry – to byłoby hypeowanie 😀