Koji Igarashi przyznaje: prace nad Bloodstained: Ritual of the Night idą bardzo powoli

4

Koji Igarashi od kilku lat skupia się na Bloodstained: Ritual of the Night, duchowym następcy dwuwymiarowych Castlevanii. I choć o grze słyszymy już od dłuższego czasu, jej produkcja jeszcze trochę potrwa.

W wywiadzie dla Famitsu Igarashi przyznał, że Bloodstained jest na razie ukończone w 20-30 procentach. Japończyk zdaje sobie sprawę z konieczności przyspieszenia prac, w których pomagają mu dwa zewnętrzne studia, Dico oraz Monobit.

„Iga” wspomniał także o anulowanej wersji gry na Wii U. Głównym powodem zakończenia prac był silnik gry – Unreal Engine – który nie jest zbyt dobrze wspierany przez tę maszynkę, za to dobrze współpracuje ze Switchem. Poza tym w 2018, w którym to roku gra ma pojawić się w sprzedaży, Wii U będzie już martwą platformą.

PODZIEL SIĘ
Elan

I like shorts! They're comfy and easy to wear!

4 komentarze

  1. Gipsi (241 komentarzy) w dniu:

    Wynik jest OK bo wyprzedziły ją dwie nowości i jeszcze świeży PREY + GTA które od miesięcy (lat?) jest w czołówce… wiadomo, nie będzie to kilkadziesiąt tysięcy kopii, ale jakiś sukces to jest. Ja też kupiłem na premierę :)

  2. Fjuczers (233 komentarzy) w dniu:

    wyszedł early access DEAD CELLS to kopary im poopadały do samej ziemi… wierze w projekt, ale przeżerają szmal :/ kolejny mighty? :/

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!