Koji Igarashi o Bloodstained na Wii U i dokooptowaniu kolejnego studia

0

Niemal miesiąc temu Koji Igarashi poinformował, że nie uda mu się ukończyć w terminie swojej castlevaniopodobnej gry, Bloodstained: Ritual of the Night. Pierwotnie premiera tytułu planowała była na początek roku 2017, ale Japończyk przeprosił czekających na nią graczy i przesunął ją na kolejny, odległy 2018.

Niektórzy zaczęli zastanawiać się, co stanie się w takim razie z wersją na Wii U. W 2018 konsola będzie przecież bardziej martwa niż teraz. W wywiadzie udzielonemu serwisowi IGN Igarashi, zapytany o edycję gry na stacjonarkę Nintendo, próbował wywinąć się od ostatecznej odpowiedzi, choć jego słowa sugerują, że wolałby stworzyć wersję na NX-a (choć nie użył nazwy tej konsoli, można domyślić się, że o nią chodzi). Finalną decyzję ma jednak zamiar pozostawić tym, którzy wsparli projekt na Kickstarterze:

Tak, to bardzo skomplikowany problem. Rzeczywistość jest następująca: wraz z upływem czasu, pewne sprzęty przestają liczyć się na rynku. Czasem pojawia się nowy hardware, który może zmienić strategię twórców. A będąc twórcą, starasz się robić rzeczy na nowy sprzęt. Tak to wygląda.

Gra została jednak ufundowana przez ludzi i obiecaliśmy ich słuchać. Oni dali nam szansę na stworzenie tego tytułu. Wszelkie zmiany, o których wcześniej nie informowaliśmy muszą być wyjaśniane z odpowiednią pieczołowitością; rozważanych jest wiele za i przeciw. Musimy coś zmieniać, a jednocześnie obiecaliśmy pewne rzeczy.

Niestety, niektóre z tych obietnic nie mają obecnie tyle sensu, co wcześniej – to także rzeczywistość. Jesteś więc w bardzo trudnej pozycji i chcesz podjąć taką ostateczną decyzję, której jesteś pewien i za którą będą optować ludzie, którzy wpłacili pieniądze.

Myślę, że do tej pory byliśmy bardzo transparentni ze wszystkimi rzeczami, które dotyczyły naszych sponsorów, a oni byli bardzo pomocni. Mam nadzieję, że jeśli pewnego dnia będzie jakaś trudna decyzja do podjęcia, a o tym nie wiemy, to będziemy w stanie o tym porozmawiać. Jeśli oni powiedzą, że im to nie pasuje, to cóż, zrobimy tak jak chcą. Jeśli przystaną na naszą propozycję, wtedy będziemy w stanie zrobić rzeczy, które są chyba bardziej interesujące. Zobaczymy.

W tym samym wywiadzie Igarashi wspomniał także o tym, że prócz jego studia, Artplay, oraz pomagającemu mu Inti Creates (Mighty No. 9, Azure Striker Gunvolt 1 i 2, multum gier z serii Mega Man Zero), w developing zaangażowana będzie jeszcze jedna firma. Jej nazwa nie została jednak podana.

PODZIEL SIĘ
Elan

I like shorts! They're comfy and easy to wear!

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!