IronFall Invasion, to trzyletnia praca niezależnego studia VD-Dev. Co niesie ze sobą gra?
Premiera IronFall Invasion już 13 lutego. Tytuł trafi do eShop i oferuje takie rzeczy jak: stałe 60 klatek na sekundę, szybkie tempo, wykorzystanie dodatkowego C-stick w New3DS, lokalny oraz sieciowy multiplayer do sześciu osób.
Ciekawe jak gra wypadnie wśród graczy. No i dlaczego Nintendo wszystko upycha na 13 lutego…
Na koniec najnowszy zwiastun, dostępny w 60 klatkach.
Update
Iron Fall Invasion będzie dostępny w e-Shpie w dwóch wersjach – Jako Pakiet całości, lub osobno jako kampania i tryb multiplayer.
– IRONFALL Invasion: Campaign , zawierać będzie 11 poziomów kampanii dla jednego gracza w której naszym celem będzie wyzwolenie Ziemi. Dodatkowo znajdzie się 78 wyzwań które będą odblokowywane wraz z postępem w grze. Tryb kampanii ma wystarczyć na ok 7 Godzin.
– IRONFALL Invasion: Multiplayer, pozwoli na rozgrywkę zarówno lokalnie jak i przez internet 6 graczom naraz. Do dyspozycji będzie min. 6 aren, tryb 3 vs 3, free for all oraz tryb survivalu gdzie będziemy mogli powalczyć z hordami przeciwników sterowanych przez komputer na czas.
Tryb kampanii jak i multiplayer będzie można zakupić po €9.99 każdy, lub w komplecie za €19.98. Kupując całość osobno otrzymamy dodatkową bron – Pistolet HR, a w komplecie dodatkowo szafę grającą z OST gry. Będzie dostępny również tryb demo, zawierający jedną misję kampani single player oraz jedną mapę multiplayer oraz ograniczoną względem pełnej wersji liczbę postaci i broni. Gra obsługuje Circle Pad Pro.
Draco_wahatever
Tempo, nie tępo.
Nie wiem co myśleć o tej grze. Z jednej strony wygląda paskudnie, z drugiej strony wiadomo, że grafika nie jest ważna, a gameplay z tego trailera strasznie mi się podoba. Na pewno poczytam recenzje i być może się zainteresuję, jak cena będzie korzystna (nie więcej niż 80zł)
Najlepsze jak człowiekowi trafią się takie kwiatki 😀 ubaw na cały dzień. Dzięki, że zauważyłeś – KUBEG1542
Szału może nie ma, ale z drugiej strony nie ma też co przesadnie wybrzydzać – tego typu gier na 3DSa jest tyle co kot napłakał.
Będzie wykorzystywał c-stick w new3ds, a zwykły CPP będzie działał?(trochę się najarałem na tą grę, ale bez CPP będzie lipa 🙁 )
@darion cena za całość ma wynosic 20 Ojro.
@ramper gra obsługuje CPP
No w końcu 3DS otrzymał własnego CS’a! 😀
Biorę w ciemno w dniu premiery :>
Wygląda fajnie. Ciekaw jestem czy są szanse na wersję pudełkową.
Niestety nie będzie wersji pudełkowej.
Zastanawia nas czy gra oferuje tryb multiplayer, wiadomo coś na ten temat?
masz zmultiplikowaną osobowość i żadna z nich nie przeczytała nawet newsa?
„IRONFALL Invasion: Multiplayer, pozwoli na rozgrywkę zarówno lokalnie jak i przez internet „
Teraz to głupio wygląda, ale wczoraj gdy to pisaliśmy jeszcze nie było (ew. jej nie zauważyliśmy) aktualizacji artykułu.
@czempion, w momencie kiedy ty i twoje rozszczepione Ja pisaliście to durne pytanie, informacja była w newsie już od prawie 3 godzin.
Mówią że nie ma głupich pytań (choć często mamy wątpliwości co do tego). Czempion czytał newsa przed aktualizacją, później nie sprawdził dokładnie (sic! Wszedł tutaj z pomocą linku do komentarza) i zadał pytanie. Czempion nie szuka usprawiedliwienia, uważa że zaistniaĺa sytuacja jest nieco żenująca co nie zmienia faktu że nie wynika ona ze złej woli i nikomu nie stała się żadna krzywda.
Dziękujemy Ci jednak za wskazanie nam błędu (w internecie czasami ciężko wychwycić takie reczy więc należy podkreślić że dziękujemy Ci szczerze).
Pozdrowienia. 🙂
Wciągnąłem demo. Jest przyjemnie. Mam tylko 'ale’ do samego celowania/kamery.
Trzeba smyrać palcem po ekranie.
Bez Circle pada albo tego cycka na New3DS nie jest wygodnie. Pobawię się jeszcze czułością osi X i Y. Może pomoże. Opcji przestawienia celowania na ABXY nie znalazłem tak na szybko.
Jest update. Zwiększyli znacznie prędkość celowania i kamery. Jest bardzo ok (choć singla mam już dawno skończonego a na multi narazie nie mam ochoty wydawać kasę.