Igarashi robi to lepiej od Inafune, czyli postępy w tworzeniu Bloodstained: Ritual of the Night

2

Bloodstained: Ritual of the Night to gra indie, którą śmiało można nazwać duchowym spadkobiercą Castlevanii. Pieczę nad produkcją tytułu sprawuje Koji Igarashi, ojciec takich gier, jak Castlevania: Symphony of the Night czy Castlevania: Portrait of Ruin. Co jakiś czas studio Inti Creates, w którym pracuje Igarashi, wypuszcza w świat kolejne odcinki dziennika developerskiego, prezentując nowe elementy umieszczone w grze.

Na poniższym, piątym już tego typu klipie zobaczyć możecie różne bronie, których będzie mogła użyć Miriam, protagonistka tytułu. Filmik skupia się na animacji i ruchach, które wykonuje atakująca bohaterka.

W dodatku, Igarashi podzielił się szczegółami na temat różnic między broniami i specyficznymi ruchami wykonywanymi podczas ataku:
  • Co do kopania:

„Za każdym razem, gdy gracz ekwipuje buty, Miriam przejdzie w animację kopania. Oczywiście jednak, kopnięcia będą jednym z domyślnych ruchów Miriam . Ataki nogami są dość szybkie, ale mają niewielki zasięg.”

  • Co do mieczy i maczug:

„Atak obu broni polega na cięciu horyzontalnym jedną ręką. Jednakże przy buzdyganach czy maczugach, zadawane są też obrażenia kłute.”

  • Co do broni większych, czyli mieczy dwuręcznych, toporów czy kosturów:

„Podczas ataku tymi broniami Miriam przyjmie postawę dwuręczną. Topory zadają najwięcej obrażeń, a kostury są nieco szybsze. Miecze dwuręczne są wypośrodkowane między tymi dwoma typami.”

Jeżeli jesteście zainteresowani resztą komentarzy Igarashiego na temat tego filmiku, możecie przeczytać je tutaj. [KILK]

Bloodstained: Ritual of the Night zostanie wydane w marcu 2017 roku.

.

PODZIEL SIĘ
LeoSoularrow

Osiemnastoletni derp, który zamiast bawić się na dworze w dzieciństwie oglądał letsplaye Paper Mario. Pierwszą konsolę (PS1) dostał w wieku trzech lat, gdzie nie mógł przez wiele lat bez pomocy dorosłego przejść pierwszego levelu Crasha Bandicoota 2, bo bał się pancerników (bo przerażające były no). Fan jRPGów, głównie Final Fantasy, Shin Megami Tensei, Fiaa Emburem czy Poków. Z innych gatunków - Smash Bros. i Tekken, oraz platformówki 3D wszelkiego rodzaju. Grał w każdą część Pokemonów i mnóstwo romhacków, ale nigdy nie skończył ani jednej przygody. Kiedyś próbować roleplayować i pisać fanficki, ale każda próba kończyła się - dosłownie - katastrofą. Fan robienia pixelartów z koralików do prasowania, głównie Pokemonów. Akurat prowadzi Nuzlocke'a romhacka Pokemon X i wścieka się od poziomu trudności. Zdecydowanie za często przeprasza, optymistycznie podchodzi do każdego dnia. Działa na forum jako newsman, jakim cudem zostałem zaakceptowany. :3

2 komentarze

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!