W tym tygodniu, w GoogleStore powinna pojawić się mobilna wersja Super Mario Run. Gra pojawiła się pierwotnie wyłącznie na urządzeniach Apple i mimo ostrej krytyki za wysoką jak na standardy telefonów cenę (9.99$) zebrała dobre noty i zarobiła ponad 40 milionów $.
Wraz z premierą wersji na na androida, pojawi się również update gry do wersji 2.0. Nintendo nie odsłoniło wszystkich kart, a z wysłanej notyfikacji dowiadujemy się, że dostępna będzie nowa postać oraz więcej poziomów w darmowej wersji gry.
Jak na telefonie nie gram, tak na to czekam. W to mógłbym czasem chwilę czas pomarnować.
Czy dobrze kojarzę, że gra nie jest przypisywana do naszego konta tylko do urządzenia? Nie możemy mieć jej zainstalowanej na np. telefonie i tablecie?
Mam nadzieję, że jednak jest do konta bo przesiadłem się z iOS na Androida i smutno byłoby płacić drugi raz.
To raczej jakis fake ale rozumiem ze jesli ktos kupił na ios to bedzie miał na ipada/iphone a na androida juz niekoniecznie bo takimi prawami rzadzi sie ten rynek. Ciekawe czy jak wyjdze na androida to bede mogl przeniesc progress z ipada – mysle ze tak
Fire Emblem odpalam na komórce codziennie… myślę że i z Marianem trochę czasu spędzę.
Na pewno będą to pierwsze pieniądze jakie kiedykolwiek wydałem na telefonie.
No i chyba miałem rację z tym przypisywaniem gry do urządzenia. Kupiłem grę na telefonie, zlinkowałem z MyNintendo i na tablet już nie mogę pobrać pełnej wersji…