Jak wygląda obsługa serwisowa Nintendo w Polsce?

Łącznie w temacie 2 odpowiedzi.
  • 
    #119862

    XboxFanboy
    Participant
    Postów: 1

    Nigdy nie grałem na produktach Nintendo. Chciałbym kupić sobie Nintendo Switch Lite, ale trochę boję się tych driftujących gałek. Podobno strasznie awaryjne zarówno w podstawowej jak i tańszej wersji nowej konsoli japońskiego producenta. Pewnie będę musiał co parę miesięcy odsyłać na gwarancję. Dlatego chciałem się spytać czy ktoś tutaj ma doświadczenie z obsługą serwisową Nintendo? Jak to wygląda w Polsce, które przez japoński koncern była przez wiele lat ignorowana? Tj. ile trwa naprawa? Door-to-door? Czy mieliście z polskim serwisantem jakieś problemy ( np. wysłali z powrotem nienaprawiony sprzęt, przedłużająca się naprawa, wymyślanie powodów w celu unieważnienia gwarancji )?
    A i tak przy okazji, to czy jest gdzieś w Łodzi jakiś dobry, pogwarancyjny serwis, gdzie naprawiają Switche?

    
    #119871
    mobor
    mobor
    Participant
    Postów: 227

    Ja mam wciąż premierowe joycony (ponad 3 letnie). Gram srednio 6-8 godzin tygodniowo

Łącznie w temacie 2 odpowiedzi.

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.

Login:  

Hasło:  

  lub Załóż konto

Nie masz konta? Zarejestruj sie