[UPDATE][E3] Fast – Wygląda i rusza się obłędnie! – Nowy lepszy Gameplay!

Fast Racing Neo to kolejna gra która jest obecna na targach E3, a jakimś cudem nie załapała się na digital event. Podczas TreeHouse E3 mieliśmy możliwość zapoznania się z grą na żywo w ruchu. Gra wygląda przepięknie i rusza się obłędnie, Jest szybko, pięknie i ciekawie. O ile wizualnie gra przypomina znaną serie Wipeout , to gameplay bardziej wzorowany jest na F-Zero. Fast Racing Neo posiada jednak własny charakter i wprowadza dodatkowo mechanikę „zmiany faz” dzięki której jej poprawne użycie będzie nas nagradzać przyśpieszeniem a pomyłka spowolni w wyścigu.

Gra zaoferuje 3 poziomy trudności, różniące się prędkością podobnie jak klasy w Mario Kart. Zmierzymy się na 16 trasach podzielonych na 4 mistrzostwa, a w nasze ręce oddane zostanie 10 pojazdów. Pojazdy będą różnić się nie tylko wyglądem ,ale również prędkością czy np sposobem prowadzenia. Oprócz trybu kariery, w ręce graczy oddany zostanie tryb multiplayer przez internet, 4- osobowy multiplayer na podzielonym ekranie , oraz leader boardsy. Całość śmiga w 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 720p. Premiera jeszcze w tym roku. Twórcy dokładają starań by tytuł był jak najbardziej pełnoprawnym dużym tytułem. Jedna z tras przypomina nawet Mute City z F-zero.

[UPDATE] : 12 Minut jeszcze ciepłego gameplayu z Fast Rancing Neo dzieki portalowi Nintendo World Report. 60 fps i wysoka jakość streamu. Ta gra również brzmi fantastycznie.

 

34 komentarze

  1. a faktycznie, tym bardziej to śmieszne ze stacjonarka dostała tylko kotleta hd a później studio od wipeoutow dostało kopa w poślady i teraz zebraja na kicstarterze. mi design fasta bardzo sie podoba. poproacowalbym jeszcze nad menusami nieco, odliczaniem startu, oraz ekranem finishu..ale pozatym? cud miod.

  2. A ja nie narzekam, chętnie zagram. Bardzo lubię future racery, a podobieństwo do Wipeouta w tym wypadku tylko działa in plus. Zwłaszcza że Sony twórców tej kultowej serii po jej ostatniej (bardzo dobrej nawiasem mówiąc) odsłonie, potraktowali z buta i pewnie nie prędko dane nam będzie zagrać w nową część.

  3. No sorry DRACO_WAHATEVER ale się zgodze z PEPE w kwestii tras. Właśnie miałem pisać że wszystko cacy poza projektem tras w którym widać brak większej kreatywności, co przedkłada się też na wyzwanie. Pierwsza pokazana na tym filmiku wygląda bardzo blado. Może nie użyłbym stwierdzenia „prostackie” jak Pan wyżej, ale po prostu wyglądają słabo.

  4. Ale to nie miało być porównanie do konkretnej gry. Wygląda to budżetowo, i graficznie i koncepcyjnie. Jak zapuścili np. Mario Kart 8 przecierałem oczy ze zdumienia co tam się wyrabia, jakie piękne trasy. serpentyny, wysoki, pomysły itd. Tutaj jakieś szarobure coś i prostackie, puste trasy byle do przodu z których już nic charakterystycznego nie pamiętam. Nijakie. Wiem, że po tragicznym dla Wii U na E3 łapanie jest teraz każdej brzytwy, ale te wyścigi wyglądają przeciętnie i są zacofane. Pęd to nie wszystko jeśli gra nie idzie gameplayowe do przodu od czasu stareńkiego pierwszego WipEouta. Ba moim zdaniem nawet się cofa.

  5. ja rozumiem ze pan nigdy nie grał w żadnego wipeouta? tu masz porownanie z formula fusion na ps4 od twórców wipeouta https://www.youtube.com/watch?v=MPnkFTXsG6c

    wybacz ale zupełnie się z wami nie zgodzę ze design jest budżetowy i nijaki, design ma być futurystyczny, a nie mariokartowy nie ma być tu chmurek , piankowych ludzików i innych takich atrakcji.

    mam tez wrażenie ze dawno nie grałeś w pierwszego wipeouta.

  6. To z linku o wiele lepsze : ) Kustomizacja, budowanie , panoramy, zróżnicowania powierzchnia tras, wybór drogi, fajne niuanse jak przezroczyste nawierzchnie, a to ledwie parę sekund z których i tak wiele nie wynika.
    Nie no, Fast mi naprawdę wygląda na budżetówkę która nie licząc pędu kompletnie niczym nie zaskakuje, nic nie poradzę, przepraszam.

  7. Cieszę się, że jest tam dopisek „alpha”, bo jeszcze jest nad czym pracować, głównie graficznie. Nie wygląda to wszystko specjalnie zachęcająco, trasy są zaskakująco szarobure, nawet same pojazdy nie są jakoś wyjątkowo kolorowe… Nie czułem zbytnio tego pędu, poza momentami z przyspieszeniem, ale zapewne dlatego, bo tylko oglądałem, a nie grałem. Po reakcji grającego widać, że czasami trudno ogarnąć to co sie dzieje na ekranie.

Dodaj komentarz