Deus Ex: Mankind Divided nie dla WiiU :(

Niestety, nie mamy dobrych wiadomości dla posiadaczy WiiU, którzy czekali na zpowiedź nowej gry z serii Deus Ex. Wbrew krążącym po sieci plotkom, wczorajsze otwarcie oficjalnej strony Deus Ex: Mankind Divided, rozwiało wszelkie wątpliwości co do wydania gry na konsole Nintendo. Square Enix jako docelowe platformy wybrało wyłącznie PlayStation 4, Xbox One oraz PeCety 🙁

deus-ex-mankind-divided
Deus Ex: Mankind Divided nie dla WiiU 🙁

10 komentarzy

  1. Mnie to jakoś nie dziwi. Bądźmy szczerzy wii u powinna być konsolą 7 generacji trochę nie rozumiem czemu jest w rodzinie konsol 8 generacji. Wii U to takie wii 2.0 takie jakie powinno być na samym początku. Uważam, że nintendo zbyt szybko wydało wii u które do momentu wydania ps4 i Xbox one mocno się postarzało, kilka lat różnicy w branży elektronicznej to kawał czasu. Z drugiej strony to Wii U wprowadziło wiele innowacyjnych rozwiązań które wykorzystuje dopiero teraz Sony i Microsoft w swoich konsolach.

    Uważam, że następca wii u będzie dopiero konsola 8 generacji generacji rodzinie nintendo.

    Sam nie mam problemu z brakiem tej premiery bo kupił wii u (czeka jeszcze zakup N3ds) dla gier typowych dla N ale napewno są osób które chciałyby zagrać w tytuły bardziej komercyjne.

  2. @Dancap – ale to nie bebechy określają do jakiej generacji dana konsola się zalicza. Poza tym to nie WiiU się się postarzało, tylko sprzętowo było słabe już w momencie premiery i trąbili o tym wszyscy. Zresztą PS4 i XO też w chwili swojej premiery potworami nie były. Inna sprawa że nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc o wielu innowacyjnych rozwiązaniach WiiU. Gdybyś napisał to w kontekście „pierwszego” Wii to pewnie bym się zgodził (po części bo z tym „wiele” to też przesada, ta konsola stała kontrolerem ruchowym), ale WiiU? Właśnie sęk w tym że ta konsola nie wniosła żadnej innowacji, a pod wieloma względami (choćby usługi sieciowe i okołogrowe, przypisywanie gier do konsoli zamiast do konta etc.) jest daleko w tyle za konkurencją. Przerzucenie obrazu z TV na gamepada to żadna rewelacja bo Sony miało to już w poprzedniej generacji. Wykorzystanie ekranu w grach też już było (Vita/PS3 i Little Big Planet) i to jeszcze zanim WiiU pokazało się na rynku.

  3. Tak jak mówiłem uważam, że nazywanie wii u 8 generacją jest błędem. Uważam, że wii u to taki new 3ds. Nie nowa konsola tylko ulepszona wersja poprzedniej. Nie wiem co klasyfikuje generację. Xbox i PS ściągają masę opcji zaczynając od Wii i ich kontroler ruchu po granie na konsoli wii u poprzez streamowanie gry na inne urządzenia bez włączania telewizora. Wykorzystywanie touchpad na padzie. Jeżeli się nie mylę to nintendo w tych tematach było pierwsze.

  4. No właśnie post wyżej Ci napisałem że w przypadku WiiU i jej „innowacji” nie masz racji bo Sony w tej kwestii było pierwsze. Streaminowanie rozgrywki z konsoli stacjonarnej było już w czasach PSP kiedy WiiU było jeszcze w planach i to na długo przed wykupieniem Gaikai przez Sony. To jak może być wykorzystany drugi ekran w grze dla konsoli stacjonarnej też pokazali kilka miesięcy przed rynkowym debiutem WiiU. Nie pisze tego złośliwie, ale fakty są takie że WiiU w przeciwienstwie do swojego poprzednika do świata konsol nie wnosi absolutnie nic nowego. Jeżeli któraś z konsoli ósmej generacji jest innowacyjna to PS4 a to za sprawą takich funkcji jak Remote Play czy Share Play.

Dodaj komentarz