Punkty regulaminu nie podlegają żadnej dyskusji i dotyczą one wszystkich użytkowników forum. Negacja jakiegokolwiek punktu bądź decyzji admina/moderatora „nagradzana” będzie natychmiastowym BAN’em.
[1] Zachowanie spod budki z piwem nie jest mile widziane na forum. Pamiętaj, że kultura świadczy o Tobie.
[2] Bezwzględnie zabronione jest tzw. fanbojstwo. Nie wolno obrażać posiadaczy innego sprzętu niż Twój.
[3] Przed założeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki na forum i sprawdź czy wcześniej temat nie był już poruszany na forum.
[4] Jeśli decydujesz się na założenie tematu to postaraj się aby był on czytelny dla innych i dawał jak najwięcej informacji o treści postu. To samo dotyczy treści postu, postaraj się zamieścić jak najwięcej informacji.
[5] DUŻE LITERY stosujemy tylko na początku zdań, w skrótach literowych, i celu wyrażenia sporadycznych emocji. Twoja wypowiedź na pewno zostanie przeczytana nawet jeśli nie napiszesz całej DUŻYMI LITERAMI/NA CZERWONO/BOLDEM.
[6] Masz jakiś problem i szukasz pomocy na forum? Pamiętaj, że wiele osób je ma i dlatego zanim zadasz pytanie postaraj się zadziałać na własną rękę, poczytać plik readme.txt, przejrzeć stare wątki na forum, bazę linków czy skorzystać z wyszukiwarki. Pokaż, że potrafisz sam poradzić sobie z większością problemów.
[7] Jeśli jesteś nowy w społeczności internetowej, to może warto zapoznać się z netykietą, jest ona pewnym wyznacznikiem zachowania się w internecie. [Link do netykiety]
[8] Jeśli założony przez Ciebie temat/odpowiedź znika to znaczy że został usunięty. Nie zakładaj go ponownie.
[9] Nie zakładaj tematu, w którym zadajesz pytania typu – „Dlaczego usunęliście mój temat?” – bo nie tylko temat może zniknąć, ale również Twój dostęp do forum.
[10] Pisanie bezsensownych postów mających na celu tylko i wyłącznie nabijanie licznika będzie dostrzeżone i odpowiednio nagradzane BANem.
[11] Wpisywanie_w_profilu_zbyt_długich_ciągów_znaków powoduję nieproporcjonalne rozciąganie okien na forum – nie rób tego. Złamanie tej zasady jest równoznaczne z natychmiastowym BANem.
[12] W sygnaturce można używać tagów forum oraz wstawiać obrazki. Obrazek jednak może mieć wymiary maksymalnie: wysokość: 50 px. Dodatkowo w sygnaturce mogą być max. 4 linie tekstu . Sygnaturki niespełniające wymogów będą usuwane bez powiadomienia.
[13] Nie podajemy linków do plików znajdujących się na innych serwerach bez zgody osoby, która je tam zamieściła (chodzi o pliki które nie stanowią integralnej części strony – .zip, .rar, .pdf, .mp3, .avi, .mpg itd. itp. – nie zaś o .gif, .htm, .html, .php…)
[14] Nudzi ci się? To nie zakładaj bzdurnego tematu lepiej poczytaj sobie książkę lub pooglądaj telewizję.
[15] Tematy w których dyskusja (lub najczęściej kłótnia) znacząco odbiegnie od głównego wątku będą usuwane w całości. Dotyczy to również osób które notorycznie doprowadzają do powstawania takiej sytuacji – także będą usuwane „w całości”.
[16] Szukasz punktu regulaminu i przyczyny dlaczego twój temat zniknął albo dlaczego dostałeś bana? To jest właśnie ten punkt.
[17] Nie wzywaj imienia moderatora nadaremnie. Nie zabawiaj się w moderatora – straszenie innych użytkownikiem BANem bez uprawnień zakończy się BANem dla straszącego.
[18] Bez zgody admina nie wolno reklamować inny serwisów na forum. Chcesz się zareklamować, napisz na PM.
[19] Tematy dotyczące i pytania związane z piractwem (programatory, romy/iso itp.) będą usuwane bez ostrzeżenia, a osoby niestosujące się do tego zakazu będą odpowiednio ukarane. Dopuszczalne są tematy homebrew.
Łamiąc któryś z powyższych punktów narażasz się na ban i usunięcie z forum.