Capcom prezentuje łuk i podwójne ostrza z Monster Hunter Rise

1

26 marca 2021 rok świat Nintendo Switch ponownie zamieni się w jedną wielką serię polowań, a stanie się tak za sprawą premiery Monster Hunter Rise. Już w przyszłym miesiącu do dyspozycji graczy trafi limitowane czasowo demo, w którym wypróbujemy jeden z największych hitów przyszłego roku. Do tego czasu Capcom powinien przedstawić wszystkie bronie i odpowiadające im style walki. Dzisiaj przyszła pora na dwa kolejne oręże, a są nimi Łuk i Podwójne Ostrze.

Łuk

Szybki, elegancki i precyzyjny. Łuk łączy w sobie dużą mobilność i szybkie ataki, co pozwoli sypać ciągłym strumieniem strzał w potwory.
„Herculean Draw” to atak silkbind, który popycha cię do przodu w wyznaczonym kierunku i używa Ironsilku do wzmocnienia twoich ataków.

Podwójne Ostrza

Gibkie, zwinne i nieugięte. Podwójne ostrza zapewniają szybkie ataki cięciami w krótkich odstępach czasu.
„Piercing Bind” to atak silkbind, który przebija cele wybuchającym kunaiem. Zadawanie dalszych trafień w miejscu, w którym utknął kunai, powoduje dodatkowe obrażenia, które skalują się z każdym kolejnym trafieniem.

PODZIEL SIĘ
PierreLuc87

Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem, i w domu grałem na pstryku.

1 komentarz

  1. Antari
    Antari (596 komentarzy) w dniu:

    Warto dodać, że łuk powraca do swojej formy sprzed World w kwestii rodzajów strzał i odpowiadającym im levelom naprężenia łuku. Koniec dominacji strzał typu Spread, od teraz każdy łuk będzie miał wszystkie rodzaje strzał (spread, rapid i pierce) na określonych levelach. Ponadto Arc Shot dostanie właściwości typu support (np. leczenie albo buffy). Ciekawe czy będzie to jakoś customizowalne czy przypisane na stałe do danego rodzaju łuku. Z jednej strony fajnie bo wymusi to zmianę broni i budowanie określonych setów, z drugiej wszyscy wiemy jak to się zawsze kończy np. na HH. Attack buff zawsze będzie opcją „go to”. Z Dualami nie mam zbytniego doświadczenia. Wyglądają mi na mix artów z GU i tego co było w World.

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!