Capcom prezentuje łuk i podwójne ostrza z Monster Hunter Rise

Kolejne dwie bronie zaprezentowane na krótkich trailerach

26 marca 2021 rok świat Nintendo Switch ponownie zamieni się w jedną wielką serię polowań, a stanie się tak za sprawą premiery Monster Hunter Rise. Już w przyszłym miesiącu do dyspozycji graczy trafi limitowane czasowo demo, w którym wypróbujemy jeden z największych hitów przyszłego roku. Do tego czasu Capcom powinien przedstawić wszystkie bronie i odpowiadające im style walki. Dzisiaj przyszła pora na dwa kolejne oręże, a są nimi Łuk i Podwójne Ostrze.

Łuk

Szybki, elegancki i precyzyjny. Łuk łączy w sobie dużą mobilność i szybkie ataki, co pozwoli sypać ciągłym strumieniem strzał w potwory.
„Herculean Draw” to atak silkbind, który popycha cię do przodu w wyznaczonym kierunku i używa Ironsilku do wzmocnienia twoich ataków.

Podwójne Ostrza

Gibkie, zwinne i nieugięte. Podwójne ostrza zapewniają szybkie ataki cięciami w krótkich odstępach czasu.
„Piercing Bind” to atak silkbind, który przebija cele wybuchającym kunaiem. Zadawanie dalszych trafień w miejscu, w którym utknął kunai, powoduje dodatkowe obrażenia, które skalują się z każdym kolejnym trafieniem.

2 komentarze

  1. Warto dodać, że łuk powraca do swojej formy sprzed World w kwestii rodzajów strzał i odpowiadającym im levelom naprężenia łuku. Koniec dominacji strzał typu Spread, od teraz każdy łuk będzie miał wszystkie rodzaje strzał (spread, rapid i pierce) na określonych levelach. Ponadto Arc Shot dostanie właściwości typu support (np. leczenie albo buffy). Ciekawe czy będzie to jakoś customizowalne czy przypisane na stałe do danego rodzaju łuku. Z jednej strony fajnie bo wymusi to zmianę broni i budowanie określonych setów, z drugiej wszyscy wiemy jak to się zawsze kończy np. na HH. Attack buff zawsze będzie opcją „go to”. Z Dualami nie mam zbytniego doświadczenia. Wyglądają mi na mix artów z GU i tego co było w World.

Dodaj komentarz