Jakiś czas temu, niedługo po zakończeniu targów E3, Eiji Aonuma, twórca The Legend of Zelda: Breath of the Wild zdradził, iż w pracach nad najnowszą odsłoną kultowej serii zespołowi Nintendo pomaga Monolith Soft – studio odpowiedzialne m.in. za Xenoblade Chronicles, Xenoblade X i Disaster: Day of Crisis. Zdaniem Aonumy, jego rola była niewielka, acz bardzo istotna.
Zadaniem przydzielonym deweloperom z Monolith Soft było zadbanie o topograficzną aranżację nowego Hyrule. Stworzenie zróżnicowanego świata gry było niezwykle ważnym zadaniem, gdyż Breath of the Wild będzie największą i dającą najwięcej swobody Zeldą w historii serii.
Co ciekawe, nie jest to pierwszy przypadek, gdy Monolith Soft pomaga w przygotowaniu kolejnej Zeldy. Deweloperzy pracowali wcześniej przy Skyward Sword, gdzie zajmowali się szatą graficzną gry.
i bardzo dobrze..kto grał w Xeno na WiiU i 'badał’ tamtejsze środowisko na piechote ten wie ,ze ów tereny są mega klimatyczne.nie są to lokacje typu z gry Uncharted2 ..alw weżcie się przejdzcie,albo przeleccie Skellem to zobaczyćie.troche tam było za bardzo dziwnych,mega duzych roślin ,ale w takiej scenerii i kosmicznym środowiskuem wyszlo to nawet nienajgorzej.Dobrze ze w Zeldzie beda 'ziemskie’ roślinki ,trawa jak z „Fl0wer” czy FarCry3 to juz tylko czeakać na tą grową rozkosz.
jeny sorry za literówki^^
Ty nas nie przepraszaj, tylko w końcu dotrzymaj słowa z ładnym pisaniem, bo jeszcze trochę i antyspam się przyczepi do Ciebie i będą pretensje, że postów nie publikujesz.