Library of Ruina to nie jest nowa gra. Pierwotnie swoją premierę miała na PC już w 2020 roku, gdzie pojawiła się na Steam we wczesnym dostępie za sprawą ProjectMoon. Teraz Arc System Works ogłosił, że jeszcze tej wiosny wyda ją na Nintendo Switch na całym świecie. Library of Ruina pozwoli nam zapoznać się z intrygującą fabułą oraz ciekawym system walki opartym na kartach.
[Obyś znalazł swoją książkę w tym miejscu.]
Zostań właścicielem Biblioteki i przyjmuj swoich gości.
Twoi bibliotekarze będą walczyć o Bibliotekę.
Bójka gości z bibliotekarzami wybucha niczym na scenie.
Pokonani goście zamieniają się w książki, a Biblioteka rozrośnie.
Dobra książka pozwoli zaprosić nowych gości z większymi tajemnicami.
Zgromadź kolekcję książek i odkryj tajemnice Miasta.
I w końcu weź w swoje ręce…
Jedyną wyjątkowa, doskonałą książkę.
[Symulacja bitwy w bibliotece]
Library of Ruina to gra wykorzystująca koncepcję „Symulacji Bitwy Bibliotecznej”.
Zaprosisz gości do Biblioteki i podejmiesz z nimi walkę, aby zdobyć „Książki” z ich historiami.
Bitwy toczą się z „Bibliotekarzami” i „Gośćmi” za pomocą kart i kości.
Możesz zaplanować ruchy gości, przyglądając się kartom, których będą używać i wybrać optymalną kartę, aby się im przeciwstawić.
Kiedy rozpocznie się walka, sposób, w jaki spadną kości z wybranej karty, zadecyduje o zwycięstwie lub porażce w walce.
Jednak o wyniku rzutu kostką nie decyduje po prostu szczęście.
Pewne efekty i zmienne wpłyną na wynik rzutu kostkami na Twoją korzyść lub na niekorzyść.
Pamiętaj, aby dokładnie wybrać karty, których użyjesz, aby wygrać bitwę ze swoimi gośćmi.
Przyjrzyj się wynikom swoich wyborów i zobacz, jak rozwinie się szczęście w potyczce bibliotekarzy i gości.
Możesz przeżyć ekscytujące przeżycie, stawiając wszystko na szali z dreszczem emocji, zupełnie jak w przypadku zakładów.
[Konflikty budujące emocje]
Konfrontacja w Bibliotece nie polega tylko na zabijaniu wrogów, ale na wzmożeniu emocji.
Emocje bibliotekarzy i gości rosną wraz z postępem bitwy, a gdy ona staje się coraz bardziej zacięta i osiąga punkt krytyczny, wtedy wzburzają się.
W zależności od odczuć bibliotekarza mogą wystąpić pozytywne skutki lub potężne skutki połączone z karami.
Co więcej, wraz ze wzrostem napięcia emocjonalnego gości, wzrasta trudność walki, a jednocześnie można zdobyć rzadsze książki.
W zależności od sytuacji w bitwie mogą pojawić się dialogi, które sprawią, że oglądanie meczu stanie się jeszcze przyjemniejsze.
[Książki mogą być wszystkim]
Gość, który umrze w Bibliotece, zamieni się w książkę.
Książki te mogą być ciałem bibliotekarza, materiałami do rozbudowy Biblioteki lub nowymi kartami do bitwy.
Możesz także użyć książek jako części zaproszenia, aby przyprowadzić kolejnego gościa.
Zaproś różnych gości do nabycia różnych książek, a następnie wykorzystaj je odpowiednio.
To, w jaki sposób wykorzystasz swoją kolekcję do rozwoju Biblioteki, zależy od Ciebie.
[Historia miasta i biblioteki]
W Library of Ruins będziesz świadkiem historii Angeli, Sefiry i Rolanda po zakończeniu Lobotomy Corporation.
Będziesz także mógł obserwować różne wydarzenia rozgrywające się wokół ogromnego miasta, w którym mieści się Biblioteka.
Gromadź książki, aby rozwijać swoją bibliotekę i bibliotekarzy, i zapraszaj potężniejszych gości, aby zdobywali lepsze książki.
Od skromnych kaczek dziennikarskich po miejskie legendy i nie tylko…
W trakcie gry będziesz stopniowo zapoznawać się z historią Miasta.
Oby w tym miejscu znalazła się Twoja książka…