Inazuma Eleven: Victory Road żyje i ma się dobrze

A żeby to, udowodnić wrzucono do sieci mnóstwo informacji, które prezentują nowe systemy, tryb Victory Road oraz jeszcze inne szczegóły.

Inazuma Eleven: Victory Road to nowa część serii znanej z taktycznego podejścia do futbolu. LEVEL-5 wrzuciło do sieci trochę nowych informacji oraz zapowiedzieli, że 31 sierpnia podzielą się nowym zwiastunem. Z kolei na Tokyo Games Show będzie można pobawić się grywalnym demem gry.

Chcemy, aby w grę można było grać przez długi czas

Tworząc najnowszą grę Inazuma Eleven, Inazuma Eleven: Victory Road, byliśmy bardzo świadomi korzeni tej serii. Jednakże struktura gier w obecnej branży gier ewoluowała ogromnie i aby gracze mogli w pełni cieszyć się Inazuma Eleven, ustaliliśmy, że system nie może pozostać taki, jaki był od „starych, dobrych” czasów. Dlatego dodając do systemu meczów, który zajmie większość czasu gry, wprowadzimy nowe systemy, które narzucają strategię.

Nowe systemy podczas meczów

Focus
Zamiast ograniczać walkę w środku pola do prostej, wybranej gry, wprowadziliśmy mechanizm wymagający od graczy analizowania sytuacji, obejmujący różne działania. Wierzymy, że elementy akcji, takie jak „Umiejętności gracza”, „Siła danych” i „Szczęście”, stworzą bardzo zrównoważony system.

Zone
Zmienimy sposób, w jaki gracze podchodzą do bramki. Zamiast wybierać rodzaj kopnięcia, gracze mogą teraz myśleć o różnych sposobach ataku, takich jak szybkie podania do pobliskich graczy.

Scramble
System ten opiera się na walce o piłkę, która ma miejsce podczas rzeczywistych meczów piłki nożnej. Gracze mogą zareagować na nadchodzącą piłkę, kierując ją do innego gracza lub trzymając ją przy swoich stopach. Jest to system, w którym gracze wybierają, co chcą zrobić, ustawiając kursor na znaczniku i naciskając przycisk w odpowiednim momencie.

Tension Gauge
W najnowszej grze indywidualny TP został usunięty. Na jego miejscu znajduje się „Wskaźnik napięcia”, współdzielony przez wszystkich członków drużyny, umożliwiający wykonywanie ruchów. Napięcie wzrasta w wyniku skupienia podczas meczu i maleje, gdy gracze wykonują ruchy. Zarządzanie napięciem i efektywne jego wykorzystanie jest kluczem do zwycięstwa.

Długoterminowa inicjatywa operacyjna: „Plan V”

Aby uczynić Victory Road czymś, w co można grać przez długi czas, opracowaliśmy długoterminowy plan operacyjny zwany „Planem V”. Planujemy szereg pomysłów, które umożliwią graczom wspólną zabawę w trybie online.

Nowy tryb: Victory Road
Planujemy włączyć tryb, w którym gracze będą mogli nie tylko „grać przeciwko sobie” w Internecie, ale także rywalizować z innymi graczami w „Football Frontier” o mistrzostwo. Wierzymy, że to marzenie każdego fana Inazuma Eleven. Zasady meczów są jeszcze w fazie dopracowywania, ale już każdy będzie mógł wziąć udział w rundach kwalifikacyjnych, podczas których gracze będą mogli swobodnie walczyć i zdobywać punkty. Liczba punktów zadecyduje o tym, czy gracz przejdzie do następnej rundy. Najlepsi gracze będą walczyć w określonym dniu i godzinie.

Operacje turniejowe według sezonów
Gra Football Frontier będzie rozgrywana sezonowo. Każdy sezon będzie trwał od dwóch do trzech miesięcy. Długie godziny grania w trybie offline i pozyskanie wielu świetnych graczy tak naprawdę nie doprowadzi do sukcesu w turnieju. Zespoły w Football Frontier muszą składać się z sześciu graczy sezonowych i pięciu graczy stałych. Gracze sezonowi to postacie wydane w trakcie tego sezonu. W przypadku tych postaci musisz je budować od podstaw w każdym sezonie. Z drugiej strony, wiecznymi graczami są wszelkie postacie, które zostały wcześniej zdobyte i zbudowane w jakikolwiek inny sposób. Możesz mieć maksymalnie pięć takich postaci. Aby zwyciężyć w Football Frontier, musisz zbierać postacie sezonowe i łączyć je z wcześniej zdobytymi postaciami, aby stworzyć zrównoważoną drużynę.

*Zasady meczów mogą ulec zmianie.

Sezonowi gracze, którzy przychodzą i odchodzą
Zawodnicy sezonowi, którzy zostaną przedstawieni jako studenci pierwszego roku, w następnym sezonie zostaną studentami drugiego roku. W następnym sezonie zostaną studentami trzeciego roku, po czym ukończą studia. Inaczej mówiąc, zawodników sezonowych można używać maksymalnie przez trzy sezony. Jednak po trzech sezonach nie wszystko jest stracone, ponieważ możesz dodać tego zawodnika w ciągu ostatnich trzech sezonów, umieszczając go w swojej drużynie jako zawodnika wiecznego. Gracze sezonowi to nie tylko losowe postacie poboczne. W niezwykle rzadkich przypadkach sławni gracze, tacy jak Kido i Fubuki, pojawią się jako gracze sezonowi. Możesz uważać się za szczęściarza, że przyciągasz takich graczy.

Zorganizowaliśmy przesłuchania głównych bohaterów
Po przesłuchaniu 35 osób w końcu zdecydowaliśmy się na casting do głównych bohaterów Victory Road, Unmei Sasanami i Haru Endou! Oboje doskonale pasują do swoich postaci i nie możemy się doczekać, aż wszyscy usłyszą, jak postacie ożywają. Pracownicy zachwycają się tym, jak dobrze brzmią, a wielu twierdzi, że słyszy Mamoru w głosie Haru. Ich głosy powinniście usłyszeć w filmach wydanych we wrześniu, więc czekajcie z niecierpliwością!

Keshin wyposażony w dniu premiery
W tej grze pojawią się prawie wszystkie postacie z przeszłości, ale nie będziemy w stanie uwzględnić wszystkich mechanik, takich jak Mixi Max i Armed. Dlatego na etapie wydania planujemy uwzględnić w tej części aż do Keshina.

Jeśli chodzi o nowe projekty postaci
Ponadto ogłosimy nowe projekty postaci. Mają bardzo atrakcyjne osobowości, ale nie będziemy zdradzać nic więcej. Kim jest ten chłopak w blond paski z dziwnym wzorem? Ma głęboką więź z postacią, która pojawiła się w przeszłości. Czy zgadniesz, kto to jest?

Heita Kisoji

Heita Kisoji

Raika Shinohara

Kameo Kodoukai

Mundurek gimnazjum Minami Kumohara 1 (gimnazjum South Kumohara)

Mundurek szkoły średniej Minami Kumohara 2

Tajemniczy chłopak

Ważna postać w najnowszej grze. Wydaje się, że jest powiązany z jakąś postacią z przeszłości.

Jeden komentarz

  1. No, już myślałem, że gra ponownie umarła, Pier saves the day 😛 Nie wiem jednak co myśleć o tych nowościach… gameplay już raz chcieli zmienić na bardziej fifowy i wyszło, że nie umieli go zrobić. Mieli wrócić do klasycznego, to jednak znowu wychodzi, że nie. Oni chyba sami nie wiedzą co chcą z tą grą zrobić… usunięcie indywidualnych TP jakoś mnie nie przekonuje, no ale zobaczymy w praniu. Plus za pożegnanie minimaxów i innych pancerzy i kosmitów, bo to już było przegięcie. Nie wiem tylko co myśleć o designach postaci, ten gruby to prawdziwy nightmare fuel… dalej żałuję, że nie dostaliśmy nigdy gry z Ares/Orion arcem :<

Dodaj komentarz