Do premiery Fuga: Melodies of Steel 2 coraz bliżej, ale zanim nastąpi 11 maja, powinniśmy dostać jeszcze trochę informacji na temat gry. Tym razem CyberConnect2 na główną stronę gry dodał informacje o 2 rozdziale historii, fazie przerwy, notatniku i trybie bohatera.
Historia 2 Rozdziału
Podążając śladami pozostawionymi przez Taranisa, dzieci w końcu dotarły do zrujnowanego portu, zniszczonego przez atak. Port służy jako hub dla sterowców — nowego środka transportu, który odegrał kluczową rolę w odbudowie Gasco.
Tajemniczy Bohater
Hrabia Nouvellune (głos użycza Yuya Murakamiego)
No, no… kolejny kulturalny młodzieniec dobrze zorientowany w Przygodach Sucre, jak przypuszczam?
- Wiek: ???
- Wyścig: ???
Tajemniczy mężczyzna, który dostarcza dzieciom najnowsze numery The Adventures of Sucre. Wzoruje swój wygląd na podstawie hrabiego Nouvellune – postaci z tego samego komiksu.
Pięknie narysowane karty końcowe rozdziału historii od utalentowanych artystów
Podobnie jak w poprzedniej grze po wyczyszczeniu wszystkich rozdziałów od 1 do 11 otrzymamy kartę końcową zilustrowaną przez jednego z utalentowanych artystów! Mamy nadzieję, że nie możecie się doczekać, aby zobaczyć świat Fuga: Melodies of Steel 2 ich oczami!
Przerwy
W fazie przerwy możesz wchodzić w interakcje z innymi dziećmi, aby zwiększyć wzajemne powinowactwo i korzystać z udogodnień, aby rozszerzyć dostępne funkcje. Rozmowa z innymi dziećmi lub korzystanie z obiektów będzie zużywać Punkty Akcji (AP). Mądrze używaj swoich ograniczonych AP, aby wzmocnić zarówno dzieci, jak i czołg!
Efekty wsparcia dzieci w bitwie będą wzrastać wraz z ich powinowactwem. Osiągnięcie określonych poziomów powinowactwa uruchomi zdarzenie połączenia, które jeszcze bardziej zwiększy powinowactwo między dziećmi i udostępni ich ataki łącza w bitwie.
Obiekty usługowe:
- Warsztat: Możesz wzmocnić broń i zbroję czołgu za pomocą polecenia Ulepsz
- Łowienie złomu: Łowiąc na ziemi, możesz zdobyć różne materiały do ulepszenia broni czołgu i HP / SP w warsztacie!
Notatnik i Tryb Bohatera
Każde z życzeń dzieci jest zapisane w zeszycie. Kiedy życzenie dziecka zostaje spełnione, poprawia mu się humor i staje się bardziej energiczny w walce. Mają wtedy większe szanse na pomyślny udział w walce. Postaraj się poprawić nastroje dzieci, spełniając jak najwięcej życzeń! Nastrój postaci, które czują się świetnie, stopniowo wzrasta w bitwie i ostatecznie osiąga maksimum, aktywując tryb bohatera. Tryb bohatera trwa pięć tur, więc skorzystaj z niego, zanim przestanie działać. Efekty trybu bohatera są różne dla każdego dziecka.