Podsumowanie Zelda (NIE)Direct 28.03.2023

Działo się! Niby 10 minut to mało, a jednak panowie z Nintendo pokazali, że to wystarczająco, aby zaprezentować Breath of the Wild jeszcze raz!

Dzisiejszy pokaz poświęcony The Legend of Zelda: Tears of Kingdom jest już za nami! Poniżej przeczytacie o wszystkim, o czym podczas 10-minutowego filmu poinformował nas twórcy gry — Eiji Aonuma.

  • Produkcja gry została zakończona!
  • Gra jest Open Worldem (szok!), ale świat posiadać będzie wiele różnić względem tego, co mamy w Breath of the Wild.
  • W niebiosach będą unosiły się Powietrzne Wyspy.
  • Link będzie mógł użyć nowej mocy 'Rewind’, która sprawia, że potraktowany nią przedmiot zacznie cofać się w czasie. Pokazano to na przykładzie spadającego głazu, z którego pomocą Link dostał się na Powietrzną Wyspę.
  • W grze znajdzie się kilka metod dostania się na Powietrzne Wyspy.
  • Na Powietrznych Wyspach znajdziemy ludzkie budowle oraz roślinność.
  • Jednym z nowych przeciwników będzie Constract, który przypomina miks totemu i robota
  • Druga nową umiejętnością Linka jest Fuse, pozwala mu ona na łączenie przedmiotów np. gałęzi z głazem, tworząc kamienny młotek. Stworzymy wiele różnych broni, posiadających różne właściwości.
  • Długi patyk możemy połączyć z widelcem, co da nam niezłe widły.
  • Fuzji wykorzystamy do łączenie strzał z różnymi przedmiotami, np. z lodem, który pozwoli zamrozić trafionych przeciwników.
  • Fuzja strzały z okiem potwora da nam samo naprowadzane strzały!
  • Fuzja grzyba z tarczą sprawi, że po przyjęciu ataku na tarczę, ten wybuchnie tworząc zasłonę dymną.
  • Fuzja pozwoli zamienić słabe przedmioty, w dużo mocniejsze.
  • Trzecią nową zdolnością jest Ultrahand. Z jej umiejętnością będziemy mogli łączyć ze sobą przedmioty. Pan Producent z trzech pali drzewa i wiatraka zbudował łódkę, która pozwoliła mu przepłynąć przez szeroką rzekę.
  • Pojazdy, które widzieliśmy w poprzednim zwiastunie, są dostępne od początku, pod warunkiem, że je sobie stworzymy.
  • Czwartą nową zdolnością jest Ascend. Jeśli jesteśmy w miejscu z sufitem nad głową, to jeśli jest to tylko możliwe, to przeskoczymy przez nań do góry.
  • Ascend będzie miało kilka ograniczeń, ale pokazano, że uda nam się nawet wejść na szczyt góry z dna jaskini.
  • Spadając z Powietrznej Wyspy, będziemy mogli rozejrzeć się po mapie, a jak spadniemy wprost do wody, to nie zginiemy.
  • Część ze starych zdolności Linka zostało ulepszonych, ale nie podano szczegółów.

To wszystkie informacje, jakich udzielił Prodcuent Gry Eiji Aonuma. Na sam koniec jednak zobaczyliśmy teaser nowego modelu Switch OLED, Pro Kontrolera i podróżnego etui. Każde oczywiście z motywem z nowej Zeldy.

Zelda OLED

Zelda PROCon Case

Jeden komentarz

  1. I znowu wyjdzie że jestem hejterem.

    Zacznę najpierw od fizycznych elementów bo będzie krócej: Dock mi się bardzo podoba, joycony wcale, a procon małe postaranko jak dla mnie.

    Teraz odnośnie gry:

    Oj ależ to biednie wygląda, według mnie to nie wygląda nawet jak materiał na dobre płatne dlc, bardziej jak darmowa aktualizacja, dodali wyspy i fuzje które są zauważalne i to właściwie tyle, oczywiście same te dwie rzeczy stwarzają bardzo dużo opcji i pewnie sama gra będzie nadal bardzo fajna do grania, jednak te funkcje szczerze to bardziej mnie cieszą w kontekście myślenia o tym jak mogą wyglądać speedruny i jakie ciekawe i kreatywne metody przechodzenia gry wymyślą dzięki nim ludzie. Przypominam tylko że jest to gra za ok 270zł, oraz w Ameryce została cena podbita do 70 dolarów, a wygląda jak dlc za 20 dolarów. Oczekiwałbym jednak trochę więcej jak na kilka lat w produkcji i obsuwę.

Dodaj komentarz