F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch zmierza na Nintendo Switch

Mam tę moc, mam tę moc, w mojej ogromnej metalowej rękawicy i nie zawaham się jej użyć.

Ekskluzywna gra z PlayStation kończy z byciem niedostępną i trafi na inne platformy, w tym na Nintendo Switch. Microids ogłosiło, że wraz z pudełkową premierą F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, gra zostanie wydana na hybrydową konsolę w trzecim kwartale 2022 roku. W tej dwuwymiarowej metroidvanii wcielimy się w Raytona, królika walczącego o wolność, który po aresztowaniu swojego najlepszego przyjaciela, zakłada ogromną metalową rękawicę i rusza mu na ratunek. Niby prosta akcja przeradza się w ogromny harmider, w który zamieszani są również: Legion, Ruch Oporu i Banda Szczurów.

Oficjalne informacje

Bezproblemowe mapy wypełnione wyzwaniami do eksploracji
Eksploruj ponad tuzin unikalnych obszarów na mapie w stylu Action Platformer (Metroidvania). Podstawowa walka, rozwiązywanie zagadek i mechanika platformowa są uzupełnione niezliczonymi ukrytymi pokojami, tajnymi przejściami i skrótami, z wszelkiego rodzaju satysfakcjonującymi wyzwaniami dla graczy.
Mapy są ładowane w locie, aby uniknąć częstych przejść, dzięki czemu ogromne Miasto Pochodni wydaje się jeszcze bardziej szczegółowe i żywe.

Zręcznościowy system walki z płynnym przełączaniem między trzema broniami
Pięść, Wiertło i Bicz to trzy bronie o zupełnie różnych stylach walki, które zapewniają płynne przełączanie między wysokimi kombinacjami, wysokimi obrażeniami i atakami dalekiego zasięgu. Pokonaj wroga, wybierając najbardziej odpowiednią formę ataku do sytuacji.
Gracze będą rzucać wyzwanie dziesiątkom różnych typów wrogów, każdy z własną bronią i atakami, wszyscy współpracujący, aby powalić gracza. Wyjątkowi bossowie o niezwykłych stylach walki zapewniają nowe i wyjątkowe wrażenia z gry.

Diesel-punkowa estetyka stworzona za pomocą Unreal Engine 4
Estetyka gry w stylu diesel-punk została zainspirowana silnikami spalinowymi, które zostały połączone ze wschodnim pejzażem miejskim z minionej epoki, aby nadać Torch City niepowtarzalny charakter wizualny. Wyraźny kontrast między futrzastymi zwierzętami a sterylnymi mechanicznymi żołnierzami wprowadza wątek konfliktu w fabułę gry.
Realistyczna grafika 3D oparta na silniku Unreal Engine 4 w połączeniu z renderowaniem opartym na fizyce przenosi gatunek Action Platformer (Metroidvania) na zupełnie nowy poziom jakości grafiki.

Dodaj komentarz