Premiera odświeżonego Crysisa już przyszłym tygodniu. Pamiętam pierwszą zapowiedź wydania gry na Nintendo Switch. Crytek wspomniał wtedy, że za pomocą magii kodu i nieprzeciętnych zdolności deweloperskich, zapewnią ray tracing na hybrydowej konsolce. Z okazji premiery produkcji, zaprezentowano technologiczne rozwiązania, dostępne na kieszonsolce. W powyższym wideo zobaczymy:
- Załamanie roślinności
- Zniszczalne środowiska
- Dynamiczne oświetlenie
- Globalne oświetlenie oparte na wokselach
- Promienie świetlne i promienie słoneczne
- Ulepszone oświetlenie
- Głębia ostrości i rozmycie ruchu
- Celowanie żyroskopem
- Maksymalne eksplozje
- Rekiny
Wszystko w 720p i w stałych 30 klatkach na sekundę. Wygląda na to, że Crytek wspólnie z Saber Interactive dali radę.