Kwaidan: Azuma Manor Story – z wizytą na japońskim dworze

Połączenie gry akcji z mechanikami point-and-click'ów

Kwaidan: Azuma Manor Story zabierze nas z wizytą na japoński dwór z lat 30. XX wieku. W trakcie eksploracji Azuma Manor elementy gry akcji 3D łączą się z mechanikami znanymi z gatunku point-and-click. Takie połączenie wspólnie z założonym designem mają sprawić, że gracz ciągle będzie odczuwał głęboką niepewność. W drodze do katharsis przeszkadzać nam będą wszelakie łamigłówki oraz koszmarne Yoki, które nie oprą się cięciom naszego ostrza. Deweloper Gudouan oraz wydawca Mediascape planują wydać grę w Japonii w przyszłym miesiącu, w cenie 2,273 jenów (około 83 zł). Gra jest przetłumaczona na język angielski, więc możliwością jest równomierna premiera poza granicami kraju kwitnącej wiśni.

Kluczowe cechy:

  • Surowa akcja 3D, która wymaga precyzyjnego działania i dokładnej oceny.
  • Element przygodowy typu point-click, który pozwala w pełni cieszyć się eksploracją.
  • Japoński retro romantyczny świat lat 30. XX wieku (wczesna era Showa) ożywiona klasycznymi technikami.
  • „Funkcję wyboru trybu”, która pozwala cieszyć się zmianami metod obsługi i grafiki.

Dodaj komentarz