LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – wieści z frontu

Niech moc i klocki będą z wami!

Dzień Gwiezdnych Wojen już za nami, jak zwykle był wypełniony mocą, ale również gracze mogli oczekiwać czegoś specjalnego. Jonathan Smith (kierownik produkcji w TT Games) i Craig Derrick (producent zarządzający w Lucasfilm Games) udzielili wywiadu na łamach StarWars.com, w którym wypowiedzieli się o kulisach powstania LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, zapowiedzianej w zeszłym roku grze, która w tym roku trafi na konsole. Poniżej znajdziecie część wywiadu, a całość sprawdzicie [tutaj]

StarWars.com: Kiedy LEGO Star Wars: The Skywalker Saga po raz pierwszy ujawniono na E3 2019, fani byli naprawdę podekscytowani. Co ta reakcja oznacza dla zespołu za kulisami?
Jonathan Smith: Reakcja na E3 była absolutnie emocjonująca. Tak ciężko pracowaliśmy nad grą, w tajemnicy; zakochaliśmy się w niej – i była to zarówno ulga, jak i chwila wielkiej celebracji, gdy okazało się, że zmierzamy we właściwym kierunku.
Craig Derrick: Za kulisami przygotowanie i koordynacja, które mają na celu opracowanie i ujawnienie gry po raz pierwszy na E3, zawsze wywołują nerwy, a ty sprawdzasz wszystko dwa razy, aż trafiasz na pokaz gry – gotowy czy nie. Ale wiedzieliśmy również, że mamy w tej grze coś wyjątkowego i bardzo chcieliśmy się tym pochwalić, więc ogromnym dreszczem (i ulgą!) było zobaczyć, jak podekscytowani są wszyscy.

 

StarWars.com: Wygląda na to, że gra jest ogromnym przedsięwzięciem – możemy zagrać we wszystkich dziewięciu filmach sagi, a każdy poziom został zbudowany od podstaw. Powiedzcie nam o decyzji, która doprowadziła do tak dużego rozmachu gry.
Jonathan Smith: Jako fani zawsze chcieliśmy jak najwięcej! Po zakończeniu sagi Skywalker w IX odcinku i 15 lat od pierwszej gwiezdnej wojny LEGO, naprawdę poczułem, że to właściwy czas, aby celować jak najwyżej; aby stworzyć punkt orientacyjny LEGO.
Craig Derrick: Spójrz, gdybyś miał szansę na zbudowanie od podstaw gry LEGO Star Wars, która po raz pierwszy od razu połączy wszystkie dziewięć filmów sagi Skywalker, podjąłbyś się tego, czy zaprzepaścił tę szansę? Wszyscy od początku wiedzieliśmy, że aby zrobić to dobrze, musieliśmy to zrobić porządnie i uszanować to, co zostało zrobione wcześniej, wprowadzając nowe elementy do serii. Potrzebowaliśmy, aby gra była niesamowita pod względem zakresu i skali, jednocześnie zbliżając gracza do akcji jak nigdy dotąd. Wymagało to nowej technologii, nowej mechaniki gry i zaangażowanego zespołu programistów, aby stworzyć setkę znanych bohaterów i wszystkie znane im światy, które zaludniają – a wszystko to z urokiem i humorem, jakiego oczekujesz od gry LEGO Star Wars. Szczerze mówiąc, ta gra jest ogromna, ponieważ musiała taka być.

Poza wywiadem tego dnia ujawniono jeszcze oficjalną grafikę gry, którą widzicie poniżej.

Dodaj komentarz