[Wideo] Opóźnienie premiery Animal Crossing: Pocket Camp wynikło ze zmiany koncepcji rozgrywki

Gra miała pierwotnie wyglądać zupełnie inaczej

Animal Crossing: Pocket Camp miało zadebiutować rok temu, jednak Nintendo opóźniło premierę pozycji i zajęło się wydaniem innych mobilnych tytułów: Super Mario Run i Fire Emblem Heroes. Teraz dowiadujemy się, dlaczego tak się stało.

Dziennikarz Liam Robertson opublikował w sieci wideo, na którym wyjaśnia, że początkowo Nintendo planowało zrobić z mobilnego Animal Crossing tytuł podobny do spin-offa o podtytule Happy Home Designer. Rozgrywka Animal Crossing: Town Builder (tytuł tymczasowy), prostsza niż w Pocket Camp, miała być skupiona wokół budowy mieszkanek, zaś interakcje z ich mieszkańcami byłyby ograniczone.

Koncepcja ta ostatecznie upadła i Japończycy postanowili rozpocząć pracę nad grą od nowa, by bardziej przypominała ona główne odsłony cyklu. Reszta jest historią.

6 komentarzy

Dodaj komentarz