RPG Maker Fes pojawi się na Zachodzie

Gra została oceniona przez australijską organizację ratingową

RPG-Maker-Fes-Key-art

RPG Maker to program do tworzenia własnych gier. W ubiegłym roku japońscy posiadacze 3DSów dostali specjalną wersję aplikacji o podtytule Fes, przeznaczoną specjalnie na przenośną konsolę Nintendo. Okazuje się, że możliwość stworzenia własnego eRPeGa dostaną również gracze spoza Kraju Kwitnącej Wiśni. Skąd to wiemy?

Otóż stąd, że wpis dotyczący RPG Maker Fes pojawił się na stronie australijskiej agencji ratingowej. Z dużą dozą pewności można stwierdzić, że skoro gra ukaże się na Antypodach, to pojawi się także u nas – w końcu Australia i Europa to według Nintendo ten sam region. Wydaniem tytułu poza Japonią zajmie się NIS America.

rpg-maker-fes-listing

Oto co zaoferuje RPG Maker Fes:

Dziel się swoimi grami

Najważniejszą cechą tego tytułu jest możliwość dzielenia się swoimi grami z innymi posiadaczami 3DS-ów. Nawet jeśli nie posiadasz RPG Maker Fes, możesz pobrać z eShopu darmowy Maker Player, pozwalający na sprawdzenie gier stworzonych przez innych.

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

Twórz mapy dzięki obfitości gotowych ustawień

Podczas tworzenia map wymagane są czas i cierpliwość, jednak dzięki mnogości gotowych ustawień będziesz mógł zrobić najróżniejsze rzeczy o wiele łatwiej. Dzięki użyciu tych podstawowych elementów, będziesz mógł wykonać choćby dokładne modele budynków.

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

Z łatwością twórz wydarzenia fabularne

Nieodłączne elementy RPG, takie jak przeciwnicy, mapy i zdarzenia, mogą być z łatwością tworzone za pomocą znacznie rozwiniętego interfejsu. Możesz sprawdzić zdarzenie od razu po jego utworzeniu, co pozwala ci pracować dalej bez stresu.

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

RPG Maker Fes

Brak komentarzy

  1. Pamiętam, jak w 2003/4 roku interesowałem się tematyką RPG Makera (swoją przygodę skończyłem na edycji 2003, tworząc ostatecznie własny CBS w oprawie DBZ z grafiką zaczerpniętą z Hyper DImension ze SNESa :p). Program, który dla laika oferował przejrzystość i prostotę a dla osoby z zacięciami programisty całe mnóstwo opcji do wykorzystania i tworzenia. Nie spodziewam się aż takich opcji na wersji na 3DSa ale jak wyjdzie to z pewnością sprawdzę.. z sentymentu 😀

Dodaj komentarz