Switchowa wersja Dragon Quest Heroes skorzysta z funkcji HD Rumble

Zagramy także nowymi postaciami

dragon_quest_heroes

Zwykłe wibracje to już przeszłość – wraz ze Switchem, Nintendo wchodzi w erę HD Rumble, o wiele bardziej złożonych wibracji, które możliwe będą dzięki technologii zamontowanej w Joy-Conach.

Okazuje się, że są już pierwsi chętni twórcy third-party, którzy skorzystają z unikalnej funkcji nowej maszynki Ninny. W Dragon Quest Heroes I & II poczujemy różne wibracje podczas ciachania poszczególnych przeciwników. Gdy uderzymy zwykłego Slime’a poczujemy uderzenie w galaretę, a po pacnięciu Golema gra sprawi złudzenie gruchnięcia w głaz. Dodatkowo podczas walki z grupą wrogów tytuł, poprzez wibracje, da nam znać, że gdzieś wśród niej kryje się Metal Slime, którego ubicie dostarczy nam sporo cennego doświadczenia.

To nie koniec nowinek. Usprawnienia wprowadzone w drugiej części serii zostaną zaaplikowane także do pierwszej odsłony, a poziom trudności ma zostać dostosowany do wersji na Switcha, cokolwiek to znaczy.

W grze pojawią się także nowe postacie – będziemy mogli wcielić się na przykład w Ragnara McRyana z czwartej części głównej serii, a jednym ze świeżych bossów będzie Malroth z „dwójki”.

ragnarDwupak Dragon Quest Heroes I & II będzie dostępny na start Switcha w Japonii. Na razie nie wiadomo, czy kompilacja ukaże się na Zachodzie, jednak można być dobrej myśli – ostatnimi czasy Square Enix chętnie wydaje Dragon Questy w Europie i USA, pierwsze Heroes ukazało się po angielsku na PlayStation 4 w październiku 2015, a „dwójka” wyląduje na konsoli Sony w bardziej zrozumiałym dla nas języku w kwietniu tego roku.

Dodaj komentarz