Super Mario Run pobrane 90 milionów razy, gra zarobiła 30 milionów dolarów

Pełną wersję kupiło nieco ponad 3% graczy

355684697

Wall Street Journal, powołując się na badania firmy Newzoo, podaje, że Super Mario Run zostało pobrane już 90 milionów razy. Pełną wersję gry kupiło jednak tylko 3% zainteresowanych.

Super Mario Run zarobiło około 30 milionów dolarów od premiery 15 grudnia, co przekłada się na około 3 miliony wykupionych przez graczy dostępów do pełnej zawartości pozycji. Wyniki te są niższe niż spodziewała się większość analityków, ale trzeba pamiętać, że gra jest na rynku dopiero kilkanaście dni i ukazała się jedynie na urządzeniach z systemem iOS, który, jak podaje Gartner, posiada obecnie około 13 % rynku. Niemal cała reszta to domena Androida.

Z drugiej strony — Nintendo nie zamierza wydawać do gry DLC czy udostępniać zawartości za mikropłatności, więc jedyną formą zarobku jest sprzedaż pełnej wersji tytułu.

Dla porównania — Pokémon GO w miesiąc od premiery zarobiło 200 milionów dolarów.

Brak komentarzy

  1. @update, elanczewski -.- nic nie wiadomo, zanim kasujecie czyjś komentarz to pomyślcie. I sprawdzajcie źródła bo ja sprawdziłem. Podany przez pikaknight link nie zawiera absolutnie żadnego dowodu na to, że dane są nieaktualne, bo nie ma na to żadnej OFICJALNEJ informacji od apple.
    Dodatkowo rzekomo apple nie chce nawet zdradzić jakie liczby są prawdziwe. Serio w to wierzycie? Jedyny powód żeby zarzucać komuś nierzetelność i nie ujawniać prawdy to jak dla mnie chęć zatuszowania odkrytych faktów – co za tym idzie prawdziwość danych newzoo. Ale nie zakładam nawet, że apple chciało się wypowiadać w takiej kwestii.
    Informacje od newzoo są najbardziej aktualne jak na razie. Nawet na appleinsiderze (źródle tej plotki o apple) ludzie w komentarzach autorowi zarzucają brak źródeł. Pics or didn’t happen. Czekamy na PRAWDZIWĄ informację od apple.

Dodaj komentarz