Nowy trailer Pokémon Sun/Moon: finalne ewolucje starterów, powrót znanych trenerów

W sieci pojawił się nowy trailer z Pokémon Sun/Moon. Możecie na nim zobaczyć finalne ewolucje starterów, kilka nowych Poksów, w tym Strażników Wysp, a także zapoznać się z Alolan Pokémon League, w której będziecie mogli zmierzyć się z legendarnymi trenerami z poszczególnych gier serii.

Brak komentarzy

  1. Dlaczego Ten tygrysi wrestler jest fire/dark? Zupełnie tego nie rozumiem, tak jakby zaprojektowali postać pod fire/fighting, ale przez fale hejtu zmienili mu ostatecznie typ. Ten robin hood, też ma dziwny typ. Sowa – przede wszystkim latająca istota, taki typ też miała w pierwszej formie, a teraz nagle ni gruchy ni pietruchy Ghost :O Trochę słabo, zawiodłem się, szczególnie, ze w poprzedniej generacji mieliśmy aż dwa pokemony z taką kombinacją :/

  2. Ten Persian wygląda obrzydliwie. Jego głowa została wykonana tak leniwie, że po prostu dobija mnie samo patrzenie na tego poka. Jak mogli aż tak go schrzanić? Ma balon zamiast łba x,x
    Cała reszta jest ok. Trzecia forma Littena nie zachwyca, ale plotki o tej ewolucji krążyły już dawno, więc nie było zaskoczenia. No i mamy Pokemon Ligę! I wyrośniętego Reda i Blue, super! :DD

  3. Po ograniu dema zdecydowałem nie kupować. Z dwóch powodów. Po pierwsze – gra jest naprawdę brzydka i zaliczyła regres w stosunku do XY, jeśli chodzi o 3D. Game Freaks w kononowiczowskim stylu wykastrowało grę z efektu, który jako jedyny parametr usprawiedliwia wciąż wysoką cenę konsoli. Swoją drogą, uważam, że przez wielu niedoceniany. A druga sprawa, najważniejsza, to poziom trudności. Po co dodawać z-moves, skoro całą grę można przejść dowolnym pokemonem spamując tackle. Adresowanie gry do dzieci w wieku niemal przedszkolnym jest aż nazbyt widoczne. Online powinno być po raz kolejny fajne, ale nie mam zamiaru wydawać na no 150zł i inwestować kilkudziesięciu godzin na grę, którą mogłaby przejść małpa, w której wszelkie nowości stają się w tym kontekście dodatkiem nie mającym żadnego wpływu na mechanikę.

  4. Trochę dziwi mnie odejście z flyinga na ghosta w przypadku sówki, chociaż takiej kombinacji na starterze jeszcze nie było. Mam tylko nadzieję, że HM02 (fly) będę mógł na niego wrzucić. Kotek wygląda nieźle, ale podziękuję. Miłym zaskoczeniem jest natomiast Foka, która pomimo paskudnych poprzednich form ostatecznie się wyrobiła i wygląda nieźle, chociaż nie na tyle, bym ją brał.

    Ten nowy Z-moves island guardiana wyglądał niesamowicie efektownie, ale mam wrażenie, że na moim staruszku XL zobaczę co najwyżej pokaz slajdów

    Możliwość zobaczenia Reda, Blue czy Cynthię z nowymi animacjami, artami i modelami to fajne posunięcie…. troszkę jak wplątanie Lookera do ORAS, pomimo iż jego debiut był raczej paru minutowy

  5. @Jakusashi: Ale HMy wypadają z gry na rzecz ujeżdżania stworów, to jest już potwierdzone. Latanie będzie możliwe na Charizardzie bez konieczności montowania HM’ów niewolnikowi. Podobnie nie będzie rowerów, tylko jazda na Taurosie i innych.
    Mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła sówka, to zdecydowanie najciekawszy starter od czasów 4 generacji. Tygrys zapaśnik również zaliczył plusa dość dobrą kombinacją typów. Foka będzie najlepsza pod względem użyteczności, bo ma absolutnie obłędny typ i statsy sugerują, że będzie defensywna. Ale wyglądem moim zdaniem najsłabsza. Dlatego jestem rozdarty między sową duchem lasu, a ognistym tygrysem zapaśnikiem. Nigdy nie brałem trawiastego startera, za to pierwszym jakiego wybrałem kiedykolwiek był ognisty (charmander). Więc to taki trochę konflikt nowe podejście vs tradycja. Jeżeli dodać do tego jeszcze aspekt racjonalny to wypadałoby brać fokę. Ach… dobrze, że są jajka.

Dodaj komentarz