[Plotka] Nowe informacje na temat baterii, stacji dokującej i ekranu dotykowego Switcha

Choć oficjalna prezentacja Nintendo Switch uchyliła nam rąbka (najgorzej) skrywanej przez Nintendo tajemnicy, wiele kwestii pozostaje wciąż nierozstrzygniętych. Jedną z najbardziej zastanawiających zagadek jest długość pracy baterii nowej konsoli. Zdaniem Laury Kate Dale z Let’s Play Videogames, bateria Switcha wytrzyma maksymalnie 3 godziny.

Dale, której dotychczasowe raporty o NX-ie okazały się być trafne, donosi również, iż stacja dokująca konsoli będzie w jakiś sposób podnosić jej wydajność. Według Laury, ekran konsoli będzie reagował na dotyk, co nie powinno być dla nikogo wielkim zaskoczeniem. Warto jednak zauważyć, że Nintendo jak dotąd nie potwierdziło, ani nie zaprezentowało takiej funkcjonalności.

switch_1

Brak komentarzy

  1. Stacja dokująca wydajności nie podniesie bo tam zwyczajnie nie będzie żadnej elektroniki (prawie żadnej) Różnica może polegać na tym, że konsola będzie się z automatu przełączać na różne profile zasilania. O ile będzie pracować jako tablet (z rozdzielczością 720p) wystarczy oszczędny plan zasilania który np. ograniczy taktowanie CPU. Po podłączeniu do docka, wygasi się wyświetlacz (bo nastąpi przełączenie na HDMI) i podniesie taktowanie zegarów w związku z koniecznością wypuszczenia 1080p lub 2160p (tegra x1 ma taką możliwość choć nie wiem czy tu nie będzie zablokowana)

  2. Jeśli Switch nie miałby mieć ekranu dotykowego to oznaczałyby brak gier z DS-a na Virtual Console (o ile coś takiego będzie na Switch-u istnieć…) a to byłaby trochę szkoda… Na 100% wykluczyłoby też ewentualność gier z 3DS-a na Virtual Console chociaż tu może Nintendo poszłoby raczej w kierunku portów

  3. W tej konsoli nie będzie ekranu dotykowego z bardzo prostego powodu – gry mają tu działać w jak najbardziej zbliżony sposób w trybie mobilnym i telewizyjnym.

    A jak będziecie grać w coś na ekran dotykowy jak władujecie sprzęt do doku?

    I mówimy o trzech godzinach działania czegoś, co ma grafikę na poziomie co najmniej Xboxa One. Nie wymagacie za dużo? :/

  4. w tej konsoli … będzie dotyk. Pojemnosciowy, 10 punktowy (nvidia potwierdziła) To nie ma grafiki na poziomie xbox’a one – chciałbyś 🙂 Xbox one w teraflopach jest o 40% szybszy, ma 2x więcej pamięci (ram) i pamięć ta jest 7-8 krotnie szybsza. Do tego ZNACZNIE lepszy procesor…

    W efekcie – możemy spodziewać się grafiki odrobinę lepszej niż na WiiU ale jeśli ktoś ma w chacie Xbox One (o ps4 nie wspominając) – na pewno nie będzie zachwycony możliwościami graficznymi Switcha

  5. Jeżeli mówisz o przecieku pokazującym RZEKOMĄ konfigurację sprzętową DEVKITA, to wiesz… trochę trudno wróżyć z wysuszonych fusów XD
    Zwłaszcza, że bardzo realne jest to, że devkit dostał słabszą wersję chipa, która w tamtych czasach miła zaletę nad tym, który może się teraz pojawić w Switchu – istniał. Bo ja osobiście bardziej wolę plotkę, że w właściwym sprzęcie będzie układ graficzny oparty na tym samym procesie technologicznym co nowe karty Zielonych 🙂

    I daj linka do potwierdzenia przez nVidię, bo na ich stronach jest tylko informacja o tym, że całość idzie na ich chipie.

  6. Niższy proces technologiczny ułatwił (nie jest odpowiedzialny sam przez się) zrobienie z nowej serii grafik N-ki prawdziwych potworów. Ja tu tylko się bawię w optymizm 😀

    I czy ktoś inny niż@Mobor znalazł link do tego potwierdzenia dotykowości ekranu? Bo ja ani nie mogę znaleźć informacji, ani sensu w tworzeniu dotykowego ekranu przy takiej budowie konsoli i deklarowaniu, że jest ona przede wszystkim do stacjonarnego grania 🙂

  7. Co wy macie z tym graniem na smartphonach? Nie dość że tamtejsze gry są gownem do wyciągania siana, to jeszcze samo granie na dotyku to tragedia. 3DS góra! Prawdziwy gracz gardzi rynkiem gier smart. Cały czas grafika i grafika. A się dziwię że ludzie na stronie o N napierdzielaja o specyfikacji. Nie to jest najważniejsze u N ! Do tego skąd wiecie że Ninna nie pozwoli na ładowanie Switcha np przez powerbanki. W niczym to nie przeszkadza.

  8. No gry na smarty są gównem, i co z tego? Ludzie wolą grać własnie w nie, bo w teorii można grac za darmo i ładują się prosto na telefon, a nie osobne urządzenie. Rynkiem tym można gardzić, ale jest 10x większy niż rynek 3dsa kiedykolwiek był. A specyfikacja to nie tylko grafika, ale też np zdolność wyświetlania większej liczby przeciwników na ekranie, że wspomnę tylko ból dupy posiadaczy old3dsa że hyrule warriors był jaki był.

  9. Zresztą, specyfikacja wpływa ponadto również na łatwośc portowania gier między platformami – dla przykładu bez problemu przeniesiesz cztery osoby z VW golfa do fiata pandy, ale powodzenia we wciskaniu ich do smarta (8 vs 4 gb ram). No chyba, że nadal są tu tacy, którzy twierdzą, że gry z xbone/ps4 nie trafiały na wiiU z czystej złośliwości

  10. Na smartfonie nie ma takich gier jakie robi Nintendo czy Sony i ich 2st/3rd party na Vite. To nie parametry tylko jakosc gier jest teraz kluczowa. Na rynku sa telefony za 3tys zl ktore zapewne sa wydajniejsze od NXa ale tu teraz nie o to chodzi. Ja mam tylko nadzieje ze stacja dokujaca ma dodatkowy procek albo GPU ktore bedzie akcelerowalo na TV no chyba ze ta tegra do gier multiplatformowych wystarczy

  11. Ludzie, ogarnijcie sie, to ze ktoś gra na smartfonie czy tablecie nie znaczy ze jest gorszy albo głupszy od Was, a prawdziwy gracz gra w to co lubi tak jak lubi i na czym lubi. Ja np mimo że mam zarówno 3DSa jak i Vite sporo gram na iPhonie. I wiecie co? Ta platforma ma naprawdę dużo do zaoferowania. Na PSV/3DS nie zagram w spinoffy Halo, czy dobre strategie turowe, a jak juz coś sie trafi to pojedyncze tytuły, ilość klasycznych przygodowek jest godna pożałowania, a klasycznych gier RPG nie ma w ogóle. O FPSach i wyścigach aż przykro wspominać bo obie platformy mimo ze wydają sie idealne do tego typu gier to poza kilkoma tytułami na krzyż ssą na całej linii.

Dodaj komentarz