Aktualnie używany standard pojemności kartridży dla gier na Nintendo 3DS wynosi 2GB, jednak najprawdopodobniej sytuacja ulegnie zmianie wraz z premierą Metal Gear Solid: Snake Eater 3D, który pojawi się na 4GB. Czyżby czekała nas prawdziwa uczta filmowa, a wszystkie scenki wzbogacone voice-actingiem? Nice.
Konami revealed at its E3 press conference that Metal Gear Solid Snake Eater 3D will require a game card double the size of a standard 3DS game card. Hideo Kojima’s 3D creation will ship on a 4GB card, when most 3DS cards are 2GB. Whether that means the game will be twice as good as anything else on the platform remains to be seen.
Xuzon
8 czerwca, 2011 at 2:11 pm
ciekawe jak to się ma do tego że pierwsze dumpy gier na 3DS’a mają 220 mb
Trufs
8 czerwca, 2011 at 2:40 pm
220mb ma Ghost Recon ktory mial byc gra na DS, wiec nie ma co po pierwszych grach wnioskowac 😛
SpokoWap
8 czerwca, 2011 at 2:16 pm
Miodzio. Właśnie dlatego kocham kartridżę – można rozszerzyć ich pamięć (i nie chodzą tak głośno jak UMD w PSP :-P).
Producenci gier nie będą ograniczani pojemnością nośnika i to na pewno przyniesie w przyszłości kilka świetnych, kompletnych tytułów 🙂
MGS 3D – przybywaj 😀
SpokoWap
8 czerwca, 2011 at 2:18 pm
Pierwsze gry na DS-a też ważyły niewiele. Poza tym Lego Star Wars to już niemal 500 mb.
adus1991
8 czerwca, 2011 at 5:46 pm
Metal Gear wyszedł na PS2 na dvd a dvd mieści ponad 4GB więc nie ma się co dziwić wielkością gry na 3DeeSa.
Vejit
8 czerwca, 2011 at 8:06 pm
Sprawdziłem dla porównania, torrent z Snake Eaterem na PS2 waży 4.29 GB. W takim wypadku te 4GB to nie dużo a w sam raz na MGS:SE. Przynajmniej można oczekiwać gry na poziomie PS2 i chyba nic nie wycieli.
blank2
8 czerwca, 2011 at 11:49 pm
Jak by tu wam delikatnie powiedzieć żeby dało się to pojąć 🙂 te 4GB to pewnie jest 4Gb czyli 512 MB
podgoor
9 czerwca, 2011 at 1:29 am
Nie 4Gb tylko 4GB. Nintendo od początku mówiło, że gry początkowo będą przechowywane na nośnikach o pojemności 2GB, a później 4GB.