Aktualnie używany standard pojemności kartridży dla gier na Nintendo 3DS wynosi 2GB, jednak najprawdopodobniej sytuacja ulegnie zmianie wraz z premierą Metal Gear Solid: Snake Eater 3D, który pojawi się na 4GB. Czyżby czekała nas prawdziwa uczta filmowa, a wszystkie scenki wzbogacone voice-actingiem? Nice.
Konami revealed at its E3 press conference that Metal Gear Solid Snake Eater 3D will require a game card double the size of a standard 3DS game card. Hideo Kojima’s 3D creation will ship on a 4GB card, when most 3DS cards are 2GB. Whether that means the game will be twice as good as anything else on the platform remains to be seen.
ciekawe jak to się ma do tego że pierwsze dumpy gier na 3DS’a mają 220 mb
220mb ma Ghost Recon ktory mial byc gra na DS, wiec nie ma co po pierwszych grach wnioskowac 😛
Miodzio. Właśnie dlatego kocham kartridżę – można rozszerzyć ich pamięć (i nie chodzą tak głośno jak UMD w PSP :-P).
Producenci gier nie będą ograniczani pojemnością nośnika i to na pewno przyniesie w przyszłości kilka świetnych, kompletnych tytułów 🙂
MGS 3D – przybywaj 😀
Pierwsze gry na DS-a też ważyły niewiele. Poza tym Lego Star Wars to już niemal 500 mb.
Metal Gear wyszedł na PS2 na dvd a dvd mieści ponad 4GB więc nie ma się co dziwić wielkością gry na 3DeeSa.
Sprawdziłem dla porównania, torrent z Snake Eaterem na PS2 waży 4.29 GB. W takim wypadku te 4GB to nie dużo a w sam raz na MGS:SE. Przynajmniej można oczekiwać gry na poziomie PS2 i chyba nic nie wycieli.
Jak by tu wam delikatnie powiedzieć żeby dało się to pojąć 🙂 te 4GB to pewnie jest 4Gb czyli 512 MB
Nie 4Gb tylko 4GB. Nintendo od początku mówiło, że gry początkowo będą przechowywane na nośnikach o pojemności 2GB, a później 4GB.