Beyond the Labyrinth ma być grą typu dungeon RPG, choć patrząc na pierwsze screeny nie mogę oprzeć się wrażeniu, że dostaniemy zupełnie coś innego. Grafika prezentuje się naprawdę wspaniale, a dołóżmy do tego efekt 3D i słowo „wow” będzie tu idealnie pasować. Szczegółów jak na razie brak, ale zapowiada się całkiem ciekawie.
PS. Czy tylko mi od razu nasunęło się ICO?
Nightmare
28 kwietnia, 2011 at 2:23 pm
Damn, ubiegłeś mnie, też miałem newsa o grze walnąć 🙂
Wygląda po prostu pięknie, a pierwsze skojarzenia z ICO też miałem. Na razie czekam na więcej info, bo teraz to bardziej przypomina jakąś przygodówkę niż rpga.
robo182
28 kwietnia, 2011 at 3:16 pm
Az nie moge uwierzyc, ze 3ds’ik to uciagnie…:-)). Bylo by milo…:-D
hydzior
28 kwietnia, 2011 at 3:31 pm
Ale co tu ma ciagnac ?? Kilka prostych brylek z powtarzajaca sie ta sama tile’ujaca textura i kilkom krzaczkami ?? ;] Wyglada ok .
Lucaseq
28 kwietnia, 2011 at 6:05 pm
Robi wrażenie, chociaż jeśli się przyjrzeć… to tylko proste efekty.
RAV4000
28 kwietnia, 2011 at 6:13 pm
Czyli gra jest przemyślana.
Nawakee
28 kwietnia, 2011 at 7:04 pm
Faktycznie otoczenie wygląda prosto ale ładnie czyli tak jak powinno mi na to miast wpadł w oko wygląd postaci bardzo ładny cel-shading jestem jeszcze ciekawe jak to będzie wyglądało w ruchu.
OddworldFan
28 kwietnia, 2011 at 8:20 pm
Wreszcie coś ciekawego zaczyna się pojawiać na horyzoncie! Czekam na więcej informacji. Z efektem 3D może być bardzo miodzio.
darfinno
28 kwietnia, 2011 at 7:32 pm
ładnie ładnie..niech już wreszcie wychodzą te gry na 3dsa bo na razie same popierdółki i bieda:) ..nie jestem tylko pewien czy te screeny są z 3dsa bo rozdziałka się nie zgadza. Miejmy nadzieje ze będzie dokładnie tak jak na w.w obrazkach.
adus1991
28 kwietnia, 2011 at 8:18 pm
Mech rosnący na elementach budowli (budynków) wygląda jakby był bezpośrednio wycięty z SotC jak też i całe budowle.
Ryukendn
28 kwietnia, 2011 at 9:38 pm
Patrząc na screeny grafika prezentuje się zacnie, jest na co czekać ;]
Ghat
29 kwietnia, 2011 at 11:18 am
Jest też teaser site: http://www.konami.jp/gs/game/labyrinth/
hydzior
29 kwietnia, 2011 at 3:27 pm
Nawakee gdzie ty tam cel shading widzisz ?? ;] ja tam widze jedynie fresnela i nic wiecej .
Nawakee
29 kwietnia, 2011 at 4:12 pm
@ hydzior
Na postaci 😛
hydzior
29 kwietnia, 2011 at 6:08 pm
No wlasnie :] . To jest fresnel ,a nie cel-shading xD
Nawakee
30 kwietnia, 2011 at 9:45 am
A czym to się różni ? Bo pierwszy raz słyszę o tym.
hydzior
30 kwietnia, 2011 at 11:45 am
A no tym ,ze fresnel symuluje rzucanie swiatelka od tylu ;] . Niewiele ma wspolnego z toonshaderem na ktoryu zreszta przeklada sie nie tylko sposob cieniowania i wyprowadzania cieni do liczb calkowitych ,ale takze do tworzenia tzw. kreskowych linii uzywajac edge detection czy bawic sie backface’ami .
Tutaj widze tylko ,fresnela plus troche kompresji tych obrazkow . Moze cieniowanie troche przypomina pod jakims wzgledem rozwiazania z cel/toon’a :] . Ale to nie to . Do tego sukieneczka tej dziewczynki jest dosc rysunkowo zrobiona :] . I nie sa to cienie od normalmapy bo fresnelek pokazuje dokladnie gdzie znajduje sie na niej detal .