Beyond the Labyrinth ma być grą typu dungeon RPG, choć patrząc na pierwsze screeny nie mogę oprzeć się wrażeniu, że dostaniemy zupełnie coś innego. Grafika prezentuje się naprawdę wspaniale, a dołóżmy do tego efekt 3D i słowo „wow” będzie tu idealnie pasować. Szczegółów jak na razie brak, ale zapowiada się całkiem ciekawie.
PS. Czy tylko mi od razu nasunęło się ICO?
Damn, ubiegłeś mnie, też miałem newsa o grze walnąć 🙂
Wygląda po prostu pięknie, a pierwsze skojarzenia z ICO też miałem. Na razie czekam na więcej info, bo teraz to bardziej przypomina jakąś przygodówkę niż rpga.
Az nie moge uwierzyc, ze 3ds’ik to uciagnie…:-)). Bylo by milo…:-D
Ale co tu ma ciagnac ?? Kilka prostych brylek z powtarzajaca sie ta sama tile’ujaca textura i kilkom krzaczkami ?? ;] Wyglada ok .
Robi wrażenie, chociaż jeśli się przyjrzeć… to tylko proste efekty.
Czyli gra jest przemyślana.
Faktycznie otoczenie wygląda prosto ale ładnie czyli tak jak powinno mi na to miast wpadł w oko wygląd postaci bardzo ładny cel-shading jestem jeszcze ciekawe jak to będzie wyglądało w ruchu.
Wreszcie coś ciekawego zaczyna się pojawiać na horyzoncie! Czekam na więcej informacji. Z efektem 3D może być bardzo miodzio.
ładnie ładnie..niech już wreszcie wychodzą te gry na 3dsa bo na razie same popierdółki i bieda:) ..nie jestem tylko pewien czy te screeny są z 3dsa bo rozdziałka się nie zgadza. Miejmy nadzieje ze będzie dokładnie tak jak na w.w obrazkach.
Mech rosnący na elementach budowli (budynków) wygląda jakby był bezpośrednio wycięty z SotC jak też i całe budowle.
Patrząc na screeny grafika prezentuje się zacnie, jest na co czekać ;]
Jest też teaser site: http://www.konami.jp/gs/game/labyrinth/
Nawakee gdzie ty tam cel shading widzisz ?? ;] ja tam widze jedynie fresnela i nic wiecej .
@ hydzior
Na postaci 😛
No wlasnie :] . To jest fresnel ,a nie cel-shading xD
A czym to się różni ? Bo pierwszy raz słyszę o tym.
A no tym ,ze fresnel symuluje rzucanie swiatelka od tylu ;] . Niewiele ma wspolnego z toonshaderem na ktoryu zreszta przeklada sie nie tylko sposob cieniowania i wyprowadzania cieni do liczb calkowitych ,ale takze do tworzenia tzw. kreskowych linii uzywajac edge detection czy bawic sie backface’ami .
Tutaj widze tylko ,fresnela plus troche kompresji tych obrazkow . Moze cieniowanie troche przypomina pod jakims wzgledem rozwiazania z cel/toon’a :] . Ale to nie to . Do tego sukieneczka tej dziewczynki jest dosc rysunkowo zrobiona :] . I nie sa to cienie od normalmapy bo fresnelek pokazuje dokladnie gdzie znajduje sie na niej detal .