3DS dla hardkorowców, Kinect i Move dla casuali.

scribblenauts

Kolejna ze znanych w giercowym światku firm developerskich – 5th Cell – wyraziła swoje ogromne zainteresowanie platformą Nintendo 3DS.  Co więcej, Jeremiah Slaczka, współzałożyciel i dyrektor kreatywny, w jednym z wywiadów stwierdził, że to co zaoferuje Nintendo 3DS jest znacznie bardziej interesujące niż to co możemy otrzymać od gadżetów skierowanych na rynek konsol stacjonarnych  czyli Kinect i Move, które wg niego są skierowane wyłącznie dla casuali. Czyżby twórcy Scribblenauts mieli nas zaskoczyć kolejną, nowatorską produkcją, tym razem wykorzystującą możliwości 3DS i skierowaną dla bardziej wymagających graczy? O, tak!

8 komentarzy

  1. Nintendo osiągnęło sukces kierując się do casuali. MS i sony poszło swoją droga i oferowali rozgrywke na wysokim poziomie dla bardziej hardcorowych graczy. Kiedy zauważyli, że przegrywają z Nintendo, bo rynek casuali jest siłą mocną, co uplasowało Nintendo na pierwszym miejscu, wydali swoje kontrolery ruchu (ms – kinect, sony – ps move). W tym momencie Ninny wykształciło pokolenia graczy casuali swoimi grami i oferują im bardziej hardcorowy sprzęt i znowu pewnie wygrają na rynku. To jest potencjał! Ustalać ścieżki i zawsze być pierwszymi 🙂

  2. hardcore’owy sprzet … hardcore’owe gry 😛 . Takiego czegos nie ma juz od ponad 5 lat :] . Wszystkie gry graficznie cudne ,fabularnie dojzalsze sa tak samo casualowe jak inne gierki ktore sa za nie uwazane :] . Gameplay jest aktualnie w grach juz tak prostacki ,design leveli prowadzi ciebie jak po sznurku z masa cutscen w trakcie ,ze trudno tych gier nie nazwac casualowymi opakowanymi inaczej aby sprawiac wrazenie ,ze nimi nie sa :] . Liniowe jak mario bros ,skomplikowane na takim samym poziomie :] .

Dodaj komentarz