USA: Mercenaries Saga 3: Gray Wolves of War pojawi się w eShopie już 15 grudnia

Europejska premiera powinna nastąpić niewiele później

Mercenaries Saga 2 było jednym z przyjemniejszych zaskoczeń, jeśli chodzi o eShopowe premiery – za niską cenę dostaliśmy solidnego taktycznego RPG-a na przynajmniej kilkanaście godzin zabawy.

Wszystko wskazuje na to, że już niebawem europejscy gracze będą mogli położyć łapki na kolejnej odsłonie sagi: Mercenaries Saga 3: Gray Wolves of War. Wydawca tytułu, Circle Entertainment, wrzucił na swój youtube’owy kanał angielskojęzyczny trailer, w którym pojawia się rychła data premiery dla regionu NTSC – gra wyląduje w amerykańskim eShopie już w ten czwartek, 15 grudnia. Można spodziewać się, że Stary Kontynent dostanie grę jeszcze w tym roku lub na początku kolejnego – na część drugą musieliśmy czekać trzy tygodnie dłużej niż „Jankesi”.

Czego możemy spodziewać się po „trójce”. Spójrzmy do opisu pod video:

Dawno temu istniały dwa kontynenty, północny i południowy, przedzielone przepastnym oceanem. Rozwój tych dwóch obszarów przebiegał zupełnie inaczej. Na północnym kontynencie istniało Flare Kingdom, które rozszerzało swoje wpływy dzięki zaawansowanemu przemysłowi i potężnej armii. Zaanektowało ono pobliskie kraje i cały północy kontynent znalazł się pod jego kontrolą. Z drugiej strony, klany z kraju Kirialos znajdującego się na południowym kontynencie były w stanie ciągłej wojny o obfite złoża surowców.

Po zdobyciu prymatu na własnym kontynencie, Flare Kingdom zapragnęło zasobów Kirialos. Flare Kingdom przyłączyło się do wojny na południowym kontynencie pod pretekstem chęci zaprowadzenia pokoju, ale szybko podbiło cały kontynent. Flare Kingdom utworzyło marionetkowy rząd w Kirialos, a bogactwo zbite na wydobywaniu surowców transferowało na swój kontynent.

Wtedy pojawiło się „Liberation Army” — ich celem było obalenie królestwa i jego marionetkowej władzy.

By stłumić to powstanie, Flare Kingdom ustanowiło miejscowego ministra wojny. Kampanię nowego regimentu ochrzczono nazwą „Coronea”

Najemnicy, którzy dołączyli do tej jednostki poszukiwali pieniędzy, sławy i honoru i stali się znani jako „Kingdom’s Dogs”. Tutaj zaczyna się historia gry.

Dodaj komentarz