Spece z Digital Foundry postanowili przetestować Hyrule Warriors na trzech konsolach pod kątem technicznym. Film porównuje liczbę klatek oraz poziom detali gry w wersji na 3Dsa, New 3DSa oraz Wii U. Wyniki analizy możecie obejrzeć na poniższym materiale wideo.
Techniczne porównanie Hyrule Warriors
6 komentarzy
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szkoda, że wersja na zwykłego 3DS w 20 FPS działa. Zastanawiałem się nad kupnem…
Wersja na starego 3DS-a nie powinna się ukazać. Wstyd wydawać takiego brzydkiego, wolno chodzące potworka. Na Wii U faktycznie czasem było widać chrupnięcia, ale to nie przeszkadzało, bo przynajmniej było widać przeciwników dalej niż z 3 metrów.
nie zdawałem sobie sprawy że nawet wersja na wii u chodziła tylko w 30fps
toż to zbrodnia, komu wpadł do głowy pomysł że slasher ma działać w <60fps?!