Steep nadal zmierza na Switcha, zapewnia jeden z deweloperów gry

0

Kilka miesięcy temu IGN France podało, że Ubisoft ma duże problemy z optymalizacją switchowej wersji Steep, wydanego w ubiegłym roku na PS4, XONE i pecety tytułu traktującego o ekstremalnej jeździe na snowboardzie i nartach.

Jeden z deweloperów gry potwierdza te informacje na swoim koncie twitterowym. Ubisoft nadal nie może poskromić chociażby niestabilnej liczby klatek na sekundę, jednak prace nad wersją Steep na konsolę Nintendo nie zostały porzucone (tłumaczenie cytatu na podstawie angielskiego przekładu Nintendo Life):

Nie, gra nadal jest w fazie optymalizacji. Framerate zachowuje się jak jojo i wydanie gry w obecnym stanie jest niemożliwe, ale gra nie jest martwa.

Miejmy nadzieję, że uda się przezwyciężyć te problemy.

Nawiasem mówiąc, Ubisoft zdaje się być jednym z tych deweloperów third-party, którzy będą chętnie wspierać Switcha swoimi grami. Co prawda Francuzi nie zapowiedzieli switchowych portów ostatnich odsłon swoich największych serii, takich jak Assassin’s Creed czy Far Cry, ale już jutro premierę będzie mieć przygotowane we współpracy z Nintendo Mario + Rabbids Kingdom Battle, a we wrześniu na konsoli pojawi się definitywna edycja Rayman Legends.

PODZIEL SIĘ
Elan

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!